Ja verschilt denk erg per aanbieder. Maar misschien even handig als je een plaats erbij zet? De geschatte oppervlakte?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef gold-rush het volgende:
Ik wil een bakfiets kopen maar ik wil hem opnieuw laten spuiten, op de bak moet een (bedrijfs)logo komen te staan en moet dus ook onder handen genomen worden.
Mensen die hier ervaring daarmee hebben of bedrijven weten die dit doen met prijzen erbij?
Hoeveel kost uberhaupt zoiets?
nee alles eigenlijk,is eigenlijk een ijsbak fiets om ijs te verkopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Ja verschilt denk erg per aanbieder. Maar misschien even handig als je een plaats erbij zet? De geschatte oppervlakte?
Wil je alleen de (ik verwacht) houten delen laten doen of het hele metalen frame etc.
thanks,goed prijs,weet alleen niet als dit lang volhoud?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef hockeyertje het volgende:
Heb even google gebruikt en kwam al snel hier op uit:
http://www.bakplakkers.nl/eigen-ontwerp
Ik denk dat het wel aardige kwaliteit is. Maar dat je vooral moet zorgen voor een schone en vlakke ondergrond.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:51 schreef gold-rush het volgende:
[..]
thanks,goed prijs,weet alleen niet als dit lang volhoud?
Als je aan stickers denk ,denk ik van niet maar het zal wel heavy duty zijn.
ok bedankt,net gekeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Laten spuiten is het mooiste, maar bedenk dat dat al gauw enkele honderden euro's kost (ik schat zo'n 400 zonder bon ivm het schuurwerk en strakmaken)
Als et puur voor de kleur is, dan zou ik em laten wrappen. Scheelt veel geld, en is met die vlakke delen goed te doen. Daarover kun je dan nog altijd een logo laten plakken. Google maar eens naar car wrap bij jou in de buurt, elke wrapper doet zoiets naast auto's ook gewoon
Kan wel, maar dan heb je aan de onderkant een naadje zitten..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:01 schreef gold-rush het volgende:
[..]
ok bedankt,net gekeken.
Is inderdaad puur voor kleur,maar kunnen ze die stangen ook wrappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |