Het zijn maar details..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
We weten nu in elk geval dat we nooit naar Ghidorahz moeten luisteren
En vandaag -20%quote:Op woensdag 30 juli 2014 06:39 schreef Wijnbo het volgende:
Iedereen op het IEX forum viert feest![]()
Dit is ongeveer hetzelfde als eerst iemands huis in brand steken, blussen, en vervolgens blij maken dat er nog een ongeschonden zak aardappels in de kelder is gevonden.
YAY YES AARDAPPELS!!
(Alleen gaan die ook na een tijdje rotten....)
Wellicht ook omdat de schuld met 145 miljoen is gestegen t.o.v. het eerste kwartaal?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:07 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Vandaag 10,58 % eraf.
Beetje overdreven reactie op de 20 miljoen omzet in rusland en de eventueele impact van een boycot daarop.
Was te verwachten bijna geheel veroorzaakt door de zeer hoge rente die ze moeten betalen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:43 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Wellicht ook omdat de schuld met 145 miljoen is gestegen t.o.v. het eerste kwartaal?
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dat zal dan vast twee keer zo overdreven zijn!
ja joh. Dan gaan ze toch naar de klote, of niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Was te verwachten bijna geheel veroorzaakt door de zeer hoge rente die ze moeten betalen.
De omzet is redelijk
Nee ik denk van niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja joh. Dan gaan ze toch naar de klote, of niet?
Als je schuld alleen maar oploopt omdat je de rente niet eens kan opbrengen, gaat het niet goed. Klaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nee ik denk van niet.
0,40 toch?quote:
Elke koersbeweging van imtech slaat momenteel niet echt ergens op, wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
0,40 toch?
Ik vind deze koersreactie wel wat overtrokken. Dit "nieuws" wat vandaag naar buiten is gekomen is toch geen nieuws? Of hadden er mensen gedacht dat het opeens erg goed zou gaan? Dit bericht van vandaag zit in de lijn der verwachting.
Waarom niet? Verwacht je een verbetering in de situatie? Zo ja, waar baseer je dat op? Jouw eerdere verwachtingen van 3 euro per aandeel een tijdje terug is ook niet bepaald uitgekomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nee ik denk van niet.
volgens mij is KPN Quest nog nooit officieel failliet verklaardquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:01 schreef Yreal het volgende:
Banco Espirito Santo is misschien een leuke voor de imtech liefhebbers
of een strop als je vermoedt dat de intelligentiegraad van Nederland isquote:
Hoe kunnen die mensen nou denken dat dit ooit nog goed gaat komen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:55 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
of een strop als je vermoedt dat de intelligentiegraad van Nederland is
Edit: Of beide, je verhangen met je kanus vol met popcorn,Triest blijft het, alles wat met Imtech te maken heeft. Vooral omdat je weet dat de strop onvermijdelijk is....
Shell is nog verrotter dan Imtech, als dat helpt. Maar goed dat geen analist vraagt naar het Qatar LNG projectquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:00 schreef Yreal het volgende:
Ik bedoel, als ik die min zie staan bij imtech, denk ik "had ik toch maar wat harder shell gekocht op 26euro"
Juist daar is een mooie marge te halen nu de EU van rusland af wil als leverancier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:07 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Shell is nog verrotter dan Imtech, als dat helpt. Maar goed dat geen analist vraagt naar het Qatar LNG project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |