fez i guess, nog niet echt AAA enthousiastquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:13 schreef utopie het volgende:
wat vinden jullie tot nu toe het leukste en mooiste spel ?
verkeerde topic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die Zelda teaser![]()
Daar zou ik wel een Wii-U voor kopen.
dat gaat echt hard worden jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef Rogan het volgende:
'No Man's sky' lijkt me echt fucking dope.
Ben benieuwd of ze ook werkelijk de wereld 'oneindig' kunnen maken met genoeg variatie.
Ik dacht eerst... Homeworldquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef Rogan het volgende:
'No Man's sky' lijkt me echt fucking dope.
Ben benieuwd of ze ook werkelijk de wereld 'oneindig' kunnen maken met genoeg variatie.
Far Cry 4 zag er tof uit. GTA5 uiteraard (heb ik nog niet gespeeld), Grim Fandango HD, een paar indies waarvan ik de naam even vergeten ben, en idd de nieuwe Zelda die er in ieder geval qua grafische stijl schitterend uitziet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:13 schreef utopie het volgende:
wat vinden jullie tot nu toe het leukste en mooiste spel ?
Wellicht iets in combinatie met de Vita (virtual pet ofzo, dus die dog...), al is het dan dus alleen voor mensen die een Vita hebben, dus ik weet niet of dat nou het hypen waard is...quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ben benieuwd wat dat "geheime feature" is wat GTA spelers op de PS4 krijgen. Ik ga niet weer 60 euro dokken voor wat betere textures.
Als je je huidige versie voor de PS3 of 360 verkoopt betaal je er hooguit 40 voor, met een beetje geluk 35, wat prima is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ben benieuwd wat dat "geheime feature" is wat GTA spelers op de PS4 krijgen. Ik ga niet weer 60 euro dokken voor wat betere textures.
Zo ver ik het getest heb werkte alles perfect, zowel het streamen als en ps vita games erop spelen. Hoe Playstation Now gaat werken erop (en in het algemeen) ben ik wel benieuwd naar en dan vooral wat het uiteindelijke betaal systeem gaat worden. Voorlopig dacht ik gelezen te hebben alleen per game een betaling te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben erg benieuwd naar dat ps tv. Heb een erg kleine kamer in mijn studentenhuis en als enige een Ps4. Zou erg tof zijn als met zo'n unit alles naar de GK gestreamed kan worden.
Hebben mensen al besteld?twitter:MediaMarktBreda twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:42:15Jawel!! De #PS4 is binnen! Kom snel je exemplaar halen, want op=op http://t.co/72pWTSo7Wd reageer retweet
Zou mooi zijn, weekendje WK en Destiny dus!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:11 schreef Jimbo het volgende:
Gerucht gaat fat iedereen dit weekend de destiny aplha in mag. Nja iedereen die zich ingeschreven heeft
Zou idd mooi zijn, heb nog geen uitnodiging in de mail ontvangen. Wel ingeschreven uiteraard. De alpha en beta gaan uitmaken of ik mijn pre-order laat staan of toch cancelquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:11 schreef Jimbo het volgende:
Gerucht gaat fat iedereen dit weekend de destiny aplha in mag. Nja iedereen die zich ingeschreven heeft
Wat is er dan zo anders aan al die andere shooters dat dat wel blijft boeien? Ik heb juist het idee dat Destiny meer brengt. Ik houd niet van shooters, maar dit heeft wel mijn interesse. Daarnaast heb ik Borderlands 1 en 2 helemaal grijs gespeeld, juist vanwege de diversiteit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Morri het volgende:
Destiny... ben benieuwd wat mensen er van vinden. Het ziet er goed uit, maar ik vraag me af of de gameplay divers genoeg zal zijn om lang te blijven boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |