Volledig offtopic maar ik moet het kwijt:quote:
De enige echtequote:
Kutzooiquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Volledig offtopic maar ik moet het kwijt:
Amore Mio is niet meer wat het geweest is. Moest 2 uur en 20 minuten wachten op een pizza die in niets meer leek op de rijkbelegde pizza's van vroeger.
Van mooie dingen die voorbijgaan...
Inderdaad ja, ik haal er ook echt niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Volledig offtopic maar ik moet het kwijt:
Amore Mio is niet meer wat het geweest is. Moest 2 uur en 20 minuten wachten op een pizza die in niets meer leek op de rijkbelegde pizza's van vroeger.
Van mooie dingen die voorbijgaan...
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:31 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
arme jij
ik heb beter nieuws, geslaagd!
Dat waren veel flessen wijn.
Ik schrijf nog een negatieve beoordeling en dan ben ik klaar met ze.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
KutzooiLaat 'm dan gewoon maar failliet gaan.
Zit je me nou te stangen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
Inderdaad ja, ik haal er ook echt niet meer
Mooi, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:31 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
arme jij
ik heb beter nieuws, geslaagd!
Dat waren veel flessen wijn.
lol jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:33 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
krijgen we ook de zwatsert moment?
Teasen heet dat en nu weet ik dat jullie in de Bijlmer wonenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrijf nog een negatieve beoordeling en dan ben ik klaar met ze.
[..]
Zit je me nou te stangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |