SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Wederom een zoektocht naar een antwoord op het Utopisch vraagstuk: Hoe of wat is een ideale samenleving? Deze keer belicht vanuit de boeddhistische leer. Eerwaarde Losang Gendun is boeddhistische monnik van Nederlandse afkomst, woonachtig in Nalanda, een klooster in de Tibetaanse traditie, in Zuid-Frankrijk.
Hij gaat met ons bekijken op welke manier boeddhisme kan bijdragen aan een ideale samenleving. Het boeddhisme is naast een religie ook een uitgebreide filosofie die op veel levensvragen antwoorden biedt. Er is veel nadruk op het begrijpen van onze eigen geest; de manier waarop we denken en voelen, en hoe onze eigen geest ons gelukkig of ongelukkig maakt.
Hoe moet je handelen om bij te dragen aan deze samenleving? Wanneer ben je een goed mens? Vanuit het boeddhisme leert men vreedzaam om te gaan met de medemens en planeet; precies iets waar wij hier in Utopia soms mee worstelen.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ik hoop zo dat er een aantal mensen keihard aan het opnemen zijn vanmiddag en vanavond, want ik moet alles missen verdorie.![]()
Hoe heeette dat klooster in de Pyreneeën ? Ik kreeg het net niet meeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat een vreselijke TT.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Mooi geschreven Heksquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef Toverheks het volgende:
Wederom een zoektocht naar een antwoord op het Utopisch vraagstuk: Hoe of wat is een ideale samenleving? Deze keer belicht vanuit de boeddhistische leer. Eerwaarde Losang Gendun is boeddhistische monnik van Nederlandse afkomst, woonachtig in Nalanda, een klooster in de Tibetaanse traditie, in Zuid-Frankrijk.![]()
![]()
Laat hem maar buiten Utopia slapen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
een monnik die vraagt Laat mij even Utopia zien.
geef 'm gelijk een handje paddo's.
Billy heeft er wel wat tussen der Billy.![]()
Rienk : de samenleving legt mij beperkingen op, als ik een paar dagen rust wil gaat je werk je bellen waar je blijft, zo kom ik nooit aan mn rust.
Nee daarom ben je in Utopia gaan zitten met 15 man een heel jaar lang op elkaar's lip.![]()
![]()
Wil je weer rellen BQ zeg het maar hoor, duurde wel een tijdje he voor dat je me weer een sneer kon geven, je zat er op te wachten.Proostquote:OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Google zijn naam en je weet het.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:57 schreef pullup het volgende:
Hoe heeette dat klooster in de Pyreneeën ? Ik kreeg het net niet mee“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
en laat je nico geen seconde alleenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef Miek37 het volgende:
Rienk : de samenleving legt mij beperkingen op, als ik een paar dagen rust wil gaat je werk je bellen waar je blijft, zo kom ik nooit aan mn rust.
Nee daarom ben je in Utopia gaan zitten met 15 man een heel jaar lang op elkaar's lip.![]()
Kapsoneslijer...geen camera's wat doe je daar danquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha je zit je echt op te vreten he!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: