SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderWerewolf
Monuril voor de blaas, voor de buikgriep niks maar veel drinken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
Goed dat je bij de dokter bent geweest. Heb je een kuurtje gekregen?
Hopelijk snel weer de oudequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Monuril voor de blaas, voor de buikgriep niks maar veel drinken.
Griep is ook niet met medicijnen te behandelen, je kunt alleen de symptomen bestrijden. Urineweginfecties daarentegen móet je wel medicijnen voor gebruiken anders heb je straks een chronisch probleem. En kuurtje helemaal afmaken hoor Sara, niet denken oh het is over nu stop ik. Nee, allemaal opmaken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoi Henkiequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef hENKIE8 het volgende:
Hallo bnw ben ik weer.... iedereen hier ook vol verwachting op het WK aan het wachten ??
Henk! Wat verwacht jij van het NL-elftal?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef hENKIE8 het volgende:
Hallo bnw ben ik weer.... iedereen hier ook vol verwachting op het WK aan het wachten ??
Dat heb ik met dit nummer. Blijf ik mooi vinden.quote:
Oeh lekker nummer zeg, deed me beetje hier aan denken..quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met dit nummer. Blijf ik mooi vinden.
Ja nou ja. Mijn oog viel er wel opquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh lekker nummer zeg, deed me beetje hier aan denken..
let niet op de naam van de band
Mooi klote ja, maar wel weer beter dat er n zo'n SC bestaat waar je kan chillenquote:
haha ja vind echt heerlijk en rustgevend nummer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef Divje het volgende:
Godver Guyv. Ik was blij met de naam maar dat lied ontroert me echt.
Ik luister hem 'n maand verder nog eens..quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ja vind echt heerlijk en rustgevend nummer.
dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi klote ja, maar wel weer beter dat er n zo'n SC bestaat waar je kan chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |