Nee ik heb dit niet gehad. Maar krijg sws nauwelijks scheikunde.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt dit dus niet gehad? Beetje apart, tijdens college zijn zo'n beetje alle voorbeelden met motoren en doen ze net alsof zo'n ding kan opblazen als je er geen rekening mee houdt.
Jij gaat dus geen straalmotoren ontwerpen later?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee ik heb dit niet gehad. Maar krijg sws nauwelijks scheikunde.
Ik kan een straalmotor doorrekenen, hoeveel druk er waar is en wat het rendement is etc, maar daar heb je geen scheikunde voor nodig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat dus geen straalmotoren ontwerpen later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
Dacht ik het eindelijk te snappen behaal ik maar 1 van de 10 punten.![]()
Bravebart, je wilde toch helpen? Leef je uit.
Ah, RaoultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eerst ff eten hoor, ik zal er daarna eens naar kijken
Al is dit al ff geleden
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nou, je weet nu al blijkbaar meer dan ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, RaoultIk ga eerst ff eten hoor, ik zal er daarna eens naar kijken
Al is dit al ff geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Raoult%27s_lawquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, je weet nu al blijkbaar meer dan ik.
Alleen als je de Wet van Dalton gebruikt metquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Rezania het volgende:
Snelle vraag; mag je de wet van Raoult gelijk stellen aan de wet van Dalton?
Edit: Laat maar, het mag.
Ja, no shit, hoe anders?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alleen als je de Wet van Dalton gebruikt met
Pi = yi*Pt
Mjoh, het is wel iets anders, maar je kan ze sowieso combinerenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Rezania het volgende:
Snelle vraag; mag je de wet van Raoult gelijk stellen aan de wet van Dalton?
Edit: Laat maar, het mag.
Ben nu het college aan het kijken. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen bij deze docent, maar hij legt het echt goed uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mjoh, het is wel iets anders, maar je kan ze sowieso combineren
Maar verder geen idee wat betreft die opgavesTe lang geleden, formules te veel kwijt
Scheelt een hoop ja, ik heb ooit een stoomcursusje in de zomer gedaan, 5 dagen lang 8 uur per dag, toen snapte ik allesquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben nu het college aan het kijken. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen bij deze docent, maar hij legt het echt goed uit.
[ afbeelding ]
Toen wel ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Scheelt een hoop ja, ik heb ooit een stoomcursusje in de zomer gedaan, 5 dagen lang 8 uur per dag, toen snapte ik alles
Ja preciesquote:
Even een toevoeging hierop:quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
Een grafiek met een geodriehoek moeten aflezen op een computerscherm.Why?
quote:Wat is de massafractie van de vloeibare fase? (Meet op de millimeter nauwkeurig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |