quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
Ik ben zoooo blij dat mijn man hier niet post!
ja zeker weten, het is leuk om samen op dingen te reageren, vooral als je dezelfde ideeën hebtquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Of het geeft een speciale demensie aan je relatie
Mooi hequote:
Ik ken hem wel maar hou niet zo van Nederlandse muziek, op een paar uitzonderingen na.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:23 schreef Punkman het volgende:
Wie kent hier Bram Vermeulen, nog een stapje verder, maar zo mooi.
Ik ken hem wel maar zou niet zo nummers weten van hem. Ben wel aan het kijken nu of ik iets ken maar dat zal vast welquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:23 schreef Punkman het volgende:
Wie kent hier Bram Vermeulen, nog een stapje verder, maar zo mooi.
Mocht je Bram Vermeulen nog niet kennen, dat is echt een aanrader.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi he![]()
En ik zeg altijd dat ik nederlandse muziek niet kan uitstaan maar jaren 80 liedjes zijn een uitzondering.
Ik kan gewoon niet goed tegen smartlapen muziek..
ja idd dit zijn mooi nummers, ik ben helemaal dol op de nummers van bram vermeulen. Ken je die?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi he![]()
En ik zeg altijd dat ik nederlandse muziek niet kan uitstaan maar jaren 80 liedjes zijn een uitzondering.
Ik kan gewoon niet goed tegen smartlapen muziek..
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
Skattekes, het was mij een waar genoegen maar de drank is op, het pakkie peukie bijna leeg, ik ga ff slapen, sweet dreams!![]()
![]()
truste miek tot morgen en lekker slapenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
Skattekes, het was mij een waar genoegen maar de drank is op, het pakkie peukie bijna leeg, ik ga ff slapen, sweet dreams!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Welterusten Mieke, en niet meer over me tieten dromen hequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
![]()
vind ik ook mooi, vaak geluisterd op weg naar het werk. lekker op het fietske en dan bram vermeulen. er is een groot man aan hem verloren gegaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn stem kan ik inderdaad en ik weet dat mijn moeder het luisterde want ze vond zulke rauwe stemmen mooi.
Ik weet van hem erg weinig. Het liedje kon ik inderdaad. En is helaas vaak zo met goede artiesten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
vind ik ook mooi, vaak geluisterd op weg naar het werk. lekker op het fietske en dan bram vermeulen. er is een groot man aan hem verloren gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |