Hebben ze gewebcamd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
En Miek heb je mee mogen kijken hoe HiDiHo de filmpjes maakt?
ff buiten gezeten, nog steeds heet hier bovenquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hè hè laat je eindelijk je kop weer zien.
En ja geen idee hoe ze dat dan hebben gedaan
Is wel handig ja. Het is dat ik me er niet in wil verdiepen want ik denk dat mijn pc het prima aan zou kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zoek nog iemand die kan helpen met filmpjes
Joezi, wil jij even helpen met de webcam want ik ben met Choco en Gizmo bezig!quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zoek nog iemand die kan helpen met filmpjes
Ok dan is het goed en ja het is heel warm binnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff buiten gezeten, nog steeds heet hier boven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Joezi, wil jij even helpen met de webcam want ik ben met Choco en Gizmo bezig!
Waar is dat feestje..?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ssst zeg nu niets anders wil hij dadelijk meedoen
lol nee ik wil niet teveel Utopia beelden zien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Joezi, wil jij even helpen met de webcam want ik ben met Choco en Gizmo bezig!
Veel te heet voor johquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ssst zeg nu niets anders wil hij dadelijk meedoen
Is toch geen excuus man, gewoon met laptop of de smartphone op de wifi buiten!quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff buiten gezeten, nog steeds heet hier boven
Ja heb je wel gelijk inquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Yeah baby!![]()
Gizmo is al weer knock out geloof ik?
lol neee het moet niet TE gek worden hequote:Op woensdag 11 juni 2014 03:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is toch geen excuus man, gewoon met laptop of de smartphone op de wifi buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |