Gewoon volhouden dan dat je een echo wilt, we betalen al genoeg aan ziektekosten dus echt volhouden dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef sararaats het volgende:
dank u iedereen. ik zal nog het meest bij zijn met een echo, kunnen ze best veel op zien.
verder heb ik vandaag niet veel gedaan, wel bij superpoes Frasier geweest
met mijn medicatie kan je dood gaan door plaspillenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook, vocht vasthouden door je pillen. Vet irritant want dan willen ze daar ook weer pillen voor geven![]()
Gelukkig valt het bij mij nog mee
Dat lijkt me anders geen pretje...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef isax het volgende:
ik zweet eigenlijk nooit maar zwel op![]()
![]()
![]()
![]()
bijwerkingen
![]()
![]()
![]()
Kut bijwerkingen altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef isax het volgende:
[..]
met mijn medicatie kan je dood gaan door plaspillen![]()
ach ik doe het maar met wat ik heb.
is het ook niet.quote:
Dat kan jij prima daarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
de man met de stereo fiets fietste voorbij![]()
hij heeft altijd een hele oude grote stereo op zijn bakfiets en fietst mega langzaam
maar de dingen die hij luisterd zijn zoooo fout![]()
lekker mensjes kijken
Ken je ook die man met de bloempot?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
de man met de stereo fiets fietste voorbij![]()
hij heeft altijd een hele oude grote stereo op zijn bakfiets en fietst mega langzaam
maar de dingen die hij luisterd zijn zoooo fout![]()
lekker mensjes kijken
daar maak ik dan ook ruim gebruik van.quote:
ik heb hem tijd terug keer gezien.quote:
Goeie tekst manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan van die goedkope meezingers.
De intro deed mij aan rocky denken...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan van die goedkope meezingers.
Your lossquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
De intro deed mij aan rocky denken...
(verder ben ik ook niet gekomen...)
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
daar maak ik dan ook ruim gebruik van.
is zo lekker. gewoon in je stoel liggend buiten alles bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |