Wou wel graag voor 7 uur morgen ochtend naar bed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zoek een goeie gif maar kan hem niet vinden![]()
Als ik hem heb plaats ik hem nog hier. ff gedult
Gevondenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou wel graag voor 7 uur morgen ochtend naar bed.
Weet niet of het aan mij lag (ben al dagen niet echt lekker) of aan het weer... Maar het was zo'n dag dat het zweet aan druppels van je neus vallen (als ze niet in je ogen lopen) en je de straatljes achter je kleren langs over je rug en langs je benen voelt lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Was het een mooie dag vandaag?
Het was vandaag verschrikkelijk broeierig dus komt niet doordat je nog steeds niet lekker ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet niet of het aan mij lag (ben al dagen niet echt lekker) of aan het weer... Maar het was zo'n dag dat het zweet aan druppels van je neus vallen (als ze niet in je ogen lopen) en je de straatljes achter je kleren langs over je rug en langs je benen voelt lopen![]()
![]()
Sterkte morgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
morgen afspraak bij de dokter. ik loop nog meer krom van de pijn maar vandaag waren alle plaatsjes bezet.
wish me luck
Dat is nog steeds kut dan. succes en laat je niet snel wegjagen door je Huisarts, daar zijn ze nog wel eens goed in, iemand niet serieus nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
morgen afspraak bij de dokter. ik loop nog meer krom van de pijn maar vandaag waren alle plaatsjes bezet.
wish me luck
Hier ook zo, en de conditie word ook niet echt beter van de hele dag achter de pc zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was vandaag verschrikkelijk broeierig dus komt niet doordat je nog steeds niet lekker ben.
Ervaar het helaas ook zo die zweet aanvallen
Sterkte!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
wish me luck
Hij moest in de hoek en Gizmo had rechtsboven gezegd, tja daar ken je niet staan zonder hulpmiddelen dus zag ik dit gelijk voor me. Ductape voor allesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht aan iets heel anders bij ladder dus.
Dat je je maar snel beter mag voelen Sara.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
wish me luck
sterkte!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
wish me luck
Ook, vocht vasthouden door je pillen. Vet irritant want dan willen ze daar ook weer pillen voor gevenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef isax het volgende:
ik zweet eigenlijk nooit maar zwel op![]()
![]()
![]()
![]()
bijwerkingen
![]()
![]()
![]()
Meer bewegen helpt echt, ik kan inmiddels al een stukkie lopen zonder te hijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier ook zo, en de conditie word ook niet echt beter van de hele dag achter de pc zitten.
Ben na 5 minuten lopen al bekaf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |