Geef maar een gil als 't hier ergens over gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt het te moeilijk (!! ) voor je?
Zo, sarcasme.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Als je het nergens over wilt hebben maar je gaat het erover hebben wat nergens over hebben betekent waar heb je het dan over
dan ruik ik naar vis.quote:
denk het niet vandaag, tot morgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef maar een gil als 't hier ergens over gaat.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
mijn oksels jeuken zo erg dat ik bijna vissticks in een theedoek zou wikkelen om te koelen
Jij wilt alleen maar zware onderwerpen, mag toch ook een keertje luchtig zijn hierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef maar een gil als 't hier ergens over gaat.
Eet ze maar niet op dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef isax het volgende:
[..]
frambozen heb ik in een waas gekocht
als ik nog ooits suicidaal ben kan ik die gewoon eten.
Je gaat morgen weg? Top.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
denk het niet vandaag, tot morgen
ga ik ook doen heb net aan mijn moeder gevraagd of dat veilig isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eet ze maar niet op dan.
Ken je die niet in een zakje doen dan?
Wow, you're like, a genius.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan had ik niet tot morgen gezegd.
Gewoon een paar zakjes extra eromheen en een theedoek en dan moet het goed komen met je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:35 schreef isax het volgende:
[..]
ga ik ook doen heb net aan mijn moeder gevraagd of dat veilig is
want frambozen en ik zijn echt geen vriendjes meer![]()
zo erg er staan frambozen in de tuin
en ik kan ze niet eten
Doe je er dan alsnog wel een theedoek omheen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:35 schreef isax het volgende:
[..]
ga ik ook doen heb net aan mijn moeder gevraagd of dat veilig is
want frambozen en ik zijn echt geen vriendjes meer![]()
zo erg er staan frambozen in de tuin
en ik kan ze niet eten
altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je er dan alsnog wel een theedoek omheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |