Je nieuwe wallpaperquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:54 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oh, mijn neefje is binnenkort jarig en ik heb genoeg sterren, dus dit komt goed uit.
Ik kan niet stoppen met kijken. Zo mooi![]()
Dat spel lijkt mij echt zo tof! Aan het begin had ik zoiets van "eh, het zal wel", maar hoe meer ik er van ziequote:Op woensdag 11 juni 2014 18:00 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Op het allerlaatste moment de inkt induiken om zo vijandelijk vuur te ontwijken.
Dit is nou echt zo'n spel waarvan ik zag: het ziet er lachen uit, maar om er straks 50-60 euro voor neer te leggen...meh..quote:
Ik vond die levels bij 3D world wel leuk, als ze daar nog meer mee weten te doen zie ik mezelf daar nog wel aardig wat voor uitgeven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Dit is nou echt zo'n spel waarvan ik zag: het ziet er lachen uit, maar om er straks 50-60 euro voor neer te leggen...meh..
dit lijkt me inderdaad wel te doen. het lijkt me meer een game voor op een arcade kast dan een volwaardige console gamequote:Op woensdag 11 juni 2014 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat de game een adviesprijs krijgt van 40 euro, dus 30 op release bij bijvoorbeeld MediaMarkt. Dat is prima wat mij betreft.
dit iddquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat de game een adviesprijs krijgt van 40 euro, dus 30 op release bij bijvoorbeeld MediaMarkt. Dat is prima wat mij betreft.
Te volwassen voor mij.quote:
Nergens voor nodig. Het is E3. Hype-tijd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik zal me proberen in te houden.
CHOO-CHOO!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Het is E3. Hype-tijd!
Ik vind het nog steeds awesome dat ze daarmee begonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |