Dus: gaat dat luisteren!! En koop meteen de nieuwe Common Rider, want diew is NOG beter.
quote:1. Romper Stomper
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:18 schreef CoolCazt het volgende:
Lijkt me erg coole CD, ben namelijk erg gecharmeerd van de drum kunsten van Travis Barker... Heb je tracklist?
Overigens is het meer drummen in de stijl van Boxcar Racer met van die breakbeats er in enzo...
Ik zelf vond Tall Cans in the Air wel cool, maar nummers als Diamond and Guns was het geloof ik (heb t gehoord bij die streaming op epitaph.com) vond ik dan weer minder. Dat gerap enzo.
Denk zelfs dat lui bij mij op school (die naar rap 'n stuff luisteren) dit ook nog wel zouden waarderen, dat zegt wel genoeg eigenlijk. Positief gezien hoor.
Leukste vind ik eigenlijk het beetje cynische toontje echt zo'n gevoel van Fuck ya'll waar maak ik(en velen anderen) me soms allemaal in godsnaam druk over
Woowooo
quote:Die yeah van tim doet et em bij dat beuk stukje, echt strak
Op zondag 4 mei 2003 17:02 schreef CoolCazt het volgende:
Tjek het nummer 'One Seventeen'. Echt masterchoas begin en dan flink doorbeuken!
Hmmm, kep ze eigenlijk nog niet eens een 2e kans gegeven. Overtuig mij eens.
Ik zag trouwens wel laatst op mtv (of was het the box) een clip van hun (die met de platenspeler)
dat was ook wel een aardig nummer
quote:Omdat hij snel kan spelen en in een bekende band zit?
Travis Barker is echtwel de beste drummer in de punk...
Zal ook eens wat downloaden van the Transplants, ik had ook ergens anders gelezen dat het weer eens wat anders was dan pure punkrock.
quote:hij kan aardig ingewikkelde dingen makkelijk uit zn mouw schudden. zn drumpartijen bij Transplants hebben zelfs iets weg van drum n bass.
Op donderdag 22 mei 2003 23:32 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Omdat hij snel kan spelen en in een bekende band zit?
quote:Idd. Travis = goed. Ook de enige getalendeerde in Blink182...
Op donderdag 22 mei 2003 23:56 schreef Yorrit het volgende:[..]
hij kan aardig ingewikkelde dingen makkelijk uit zn mouw schudden. zn drumpartijen bij Transplants hebben zelfs iets weg van drum n bass.
de meeste punkdrummers zijn niet zo technisch...
Smelly van NOFX is ook een goeie, doet alles met single pedal, terwijl men soms denkt dat ie het met double doet. Jaja.
Rancid dit jaar naar NL? Wanneer?!
Nummers zoals Diamonds and Gun en DJ DJ zouden overigens ook zo op Life Won't Wait kunnen staan. En dat is een compliment, want ook dat vind ik een absolute (zomerse) wereldplaat.
TRAVIS!! KEEP UP THE GOOD WORK !! (And the tattoos : 190 stuks )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |