abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 14:06:06 #1
9596 Nozzman
the bastards have landed
pi_6349570
Net de CD van Transplants gekocht en hij is geweldig! Beetje dubbige punk, met jungle en allereli andere invloeden. Met optredens van Matt Freeman (Rancid) Lars Frederikson (Rancid) Son Doobie, Vic Ruggiero (Slackers) en nog een hoop en de vaste bezetting van Tim Armstrong (ook Rancid), Rob ASton (weet ik niet waarvan) en Travis Barker (Blink 182).

Dus: gaat dat luisteren!! En koop meteen de nieuwe Common Rider, want diew is NOG beter.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 17:18:41 #2
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_6352999
Lijkt me erg coole CD, ben namelijk erg gecharmeerd van de drum kunsten van Travis Barker ... Heb je tracklist?
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
pi_6358063
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:18 schreef CoolCazt het volgende:
Lijkt me erg coole CD, ben namelijk erg gecharmeerd van de drum kunsten van Travis Barker ... Heb je tracklist?
1. Romper Stomper
2. Tall Cans In The Air
3. D.J. D.J.
4. Diamonds And Guns
5. Quick Death
6. Sad But True
7. Weigh On My Mind
8. One Seventeen
9. California Babylon
10. We Trusted You
11. D.R.E.A.M.
12. Down In Oakland

Overigens is het meer drummen in de stijl van Boxcar Racer met van die breakbeats er in enzo...

Ik zelf vond Tall Cans in the Air wel cool, maar nummers als Diamond and Guns was het geloof ik (heb t gehoord bij die streaming op epitaph.com) vond ik dan weer minder. Dat gerap enzo.

Denk zelfs dat lui bij mij op school (die naar rap 'n stuff luisteren) dit ook nog wel zouden waarderen, dat zegt wel genoeg eigenlijk. Positief gezien hoor.

pi_7428322
Had hem gisteren gekocht
Moest er ff aan wennen in het begin...Het is wat anders als je rancid gewend bent..maar na een paar keer luisteren wordt het steeds beter
Die Rob Aston heeft wel een coole powerstem. Waar deed ie hiervoor ? weet iemand dat misschien
Wanneer komt de nieuwe rancid eindelijk s uit ?
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  zaterdag 3 mei 2003 @ 00:24:47 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_10171562
In tegenstelling tot Hellfire vind ik de nummers Diamonds and guns en D.J.D.J. juist het stoerst Ik ken ze dankzij KinkFM, eerst deed het me niets maar hoe vaker ik het hoorde hoe lekerder ik het vond worden. Vandaag alles gedownload paar nummers trek ik eigenlijk niet helemaal Quick death trek ik het geschreeuw niet helemaal en weigh on my mind vind ik nogal Typisch een album om te downen voor mij dus :ja

Leukste vind ik eigenlijk het beetje cynische toontje echt zo'n gevoel van Fuck ya'll waar maak ik(en velen anderen) me soms allemaal in godsnaam druk over Woowooo

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 4 mei 2003 @ 17:02:06 #6
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_10198943
Tjek het nummer 'One Seventeen'. Echt masterchoas begin en dan flink doorbeuken !
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
  zondag 4 mei 2003 @ 17:02:38 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10198955
Die single (Diamonds and guns) vind ik vrij briljant.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_10199016
quote:
Op zondag 4 mei 2003 17:02 schreef CoolCazt het volgende:
Tjek het nummer 'One Seventeen'. Echt masterchoas begin en dan flink doorbeuken !
Die yeah van tim doet et em bij dat beuk stukje, echt strak
hele goeie cd!
  zondag 4 mei 2003 @ 17:10:01 #9
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_10199085
Dat drumwerk van Travis Barker vind ik echt heel goed. Mooie voorbeelden zij dus One Seventeen, Please Take me Home (Blink182), And I (Boxcar Racer) en Anthem part 1 en 2 (Blink 182). Die Tim heeft idd een heel wijze stem
  zondag 4 mei 2003 @ 17:55:19 #10
52040 STP
www.cu2.nl/stom
pi_10200002
goede cd!
www.playroll.net - dikke vette kutband ;)
pi_10216561
Damn, dis al weer een oud draadje.

Hmmm, kep ze eigenlijk nog niet eens een 2e kans gegeven. Overtuig mij eens.

pi_10239966
Transplants zijn wel koel
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:05:59 #13
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_10254042
ken alleen diamonds and guns... maar is wel erg leuk nummer
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_10255675
Ze hebben dit niet eens te koop bij virgin megastore dus net maar gedownload. Enne best goed tot nu toe eik...
pi_10272401
Heb ze toch maar effe gedownd en ik vind het nu al stukken beter dan wat ik toen had gehoord...
pi_10615630
Dat nummer Quick Death met Davey Havok (AFI) erbij klinkt wel cool.
De rest klinkt ook erg goed. Alleen Tall Cans In The Air vind ik nu iets minder.
Blackball, the new disease!
pi_10619250
Transplants zijn idd wel koel,
vooral tall cans in the air.

Ik zag trouwens wel laatst op mtv (of was het the box) een clip van hun (die met de platenspeler)

dat was ook wel een aardig nummer

pi_10619417
ja erg vet.
Travis Barker is echtwel de beste drummer in de punk...alleen jammer dat zn talenten verspilt worden in Blink 182.....
en ook jammer dat we ze hier hoogstwaarschijnlijk nooit live zullen kunnen aanschouwen..maar daarintegen hoorde ik dat Rancid eindelijk weer eens naar nederland kwam dit jaar...
  donderdag 22 mei 2003 @ 23:32:30 #19
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_10619470
quote:
Travis Barker is echtwel de beste drummer in de punk...
Omdat hij snel kan spelen en in een bekende band zit?

Zal ook eens wat downloaden van the Transplants, ik had ook ergens anders gelezen dat het weer eens wat anders was dan pure punkrock.

pi_10619954
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 23:32 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Omdat hij snel kan spelen en in een bekende band zit?

hij kan aardig ingewikkelde dingen makkelijk uit zn mouw schudden. zn drumpartijen bij Transplants hebben zelfs iets weg van drum n bass.
de meeste punkdrummers zijn niet zo technisch...
pi_10622370
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 23:56 schreef Yorrit het volgende:

[..]

hij kan aardig ingewikkelde dingen makkelijk uit zn mouw schudden. zn drumpartijen bij Transplants hebben zelfs iets weg van drum n bass.
de meeste punkdrummers zijn niet zo technisch...

Idd. Travis = goed. Ook de enige getalendeerde in Blink182...

Smelly van NOFX is ook een goeie, doet alles met single pedal, terwijl men soms denkt dat ie het met double doet. Jaja.

Rancid dit jaar naar NL? Wanneer?!

pi_11863954
Ik heb ook eindelijke deze cd maar eens gedownload. Wat een overwacht fantastische plaat. Die mix tussen rap en de vocals van Tim Armstrong werkt verrassend goed. Misschien vind ik dit album wel beter dan de nieuwe Rancid. Het klinkt zo lekker fris en zomers allemaal. Binnenkort maar eens de cd origineel aanschaffen, ideaal zomerplaatje dit!

Nummers zoals Diamonds and Gun en DJ DJ zouden overigens ook zo op Life Won't Wait kunnen staan. En dat is een compliment, want ook dat vind ik een absolute (zomerse) wereldplaat.

Hmmzz....
pi_15161785
TRAVIS is cker een van de beste drummers ter wereld!
als je het net afzoekt en je hoort en ziet wat van zijn solos ben je het snel met me eens!
vooral als zijn drumstel de lucht ingetakeld wordt (met hem er8er ) en als het hele plateau ook nog over de kop gaat stuk of 10 x nou dan wil je wel kijken hoor!

TRAVIS!! KEEP UP THE GOOD WORK !! (And the tattoos : 190 stuks )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')