SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet gewoon een troll zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou ook wel vlakbij een chick willen zitten maar altijd als ik ergens ga zitten lopen mensen weg.![]()
Gebruik je wel deo dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou ook wel vlakbij een chick willen zitten maar altijd als ik ergens ga zitten lopen mensen weg.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Volgens jou moet ik dus niet op mijn telefoon kijken? Goed. Dan doe ik dat wél.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende: [..] Ik zou in ieder geval niet op je telefoon gaan kijken. gr gr de expert En ik ben jaloers.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb geen ervaring op dit gebied dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens jou moet ik dus niet op mijn telefoon kijken? Goed. Dan doe ik dat wél.
maar toch, pics![]()
Too*quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Lindgren, gewoon zeggen tegen haar: Hey hey ik ken iemand en die heet Klaas Toefjes. Dan gaat ze echt keihard lachen denk ik. IJs gebroken en je slag slaan.![]()
Gewoon even proberen om je ellebogen te likken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
fypquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze ja zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Eerst vragen of ze wel pijpt. Scheelt een hoop tijd wellicht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
Dan weet je nog niks, want dat team moet wel forfortoe zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon vragen: hey heb jij ook Oemtietie in je team?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst vragen of ze wel pijpt. Scheelt een hoop tijd wellicht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |