Dit is niet algemeen bekend, maar achter mijn genuanceerde en goed onderbouwde en respectvolle posts op FOK!, gaat een levensgevaarlijke gewelddadige psychopaat schuil...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je agressief vandaag
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:53 schreef ems. het volgende:
Grim Fandango remake. Enige van de E3 waar mijn hartje harder van ging kloppen. Beter corrigeren ze het grapje dat het op de PS4 uit zou komen snel, tho.
Altijd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:07 schreef Rijst het volgende:
hahahaha maar was wel een spannende pot en een spannende seizoen
Pak hem aan danquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat men nauwelijks achter dat soort daders aan gaat. Als je daar het slachtoffer van bent, dan zou ik persoonlijk gewoon non-stop blijven zoeken naar de eikel die verantwoordelijk is, en hem even mijn mening geven d.m.v. een ritmisch gebonk van een hamer tegen zijn schedel...
Eigenlijk best wel prima, weer terug naar de reden waarom het zo vet was. Dikke stad en zo te zien meer invalshoeken per missie. Ben nog wel sceptisch omdat het Ubisoft betreft, die weten veel vaak te verpesten of het is toch een heel stuk minder in praktijk dan wat ze hebben laten zien. Verhaal is voor mij ook verneukt na deel 1 eigenlijk al, deel 1 was zo veelbelovendquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vinden jullie van Assasins Creed Unity?
nou geweldig. 60 euro betalen voor een spel wat je al uitgespeeld heb. Veel plezierquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef RRuben het volgende:
goedkoop filmpje, weet ook niet of het echt klopt, maar als dit het verschil is tussen GTA 5 op PS3 en PS4:
ik niet , heb die generation overgeslagenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou geweldig. 60 euro betalen voor een spel wat je al uitgespeeld heb. Veel plezier
bound by flamesquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is voor mensen hier het beste spel dat tot nu toe uit is gekomen voor ps4?
Awesomenauts en BF4.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Resogun.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |