Is het een generatie 1 of 2?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:35 schreef ueberduitser het volgende:
Dank!
Cor staat er mooi bij!
[ afbeelding ]
Vandaag? Was ie verdwaald dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Erasmo het volgende:
Volgens mij heb ik een deelnemer gespot op de A18Cabrio, helemaal met stof bedekt en een soort van hanekam.
Uche uche, drie jaar bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Dingest het volgende:
Sommige mensen rijden langer dan die ene week in hun CR-auto rond![]()
En er zijn nog een handjevol vergelijkbare evenementen tegenwoordig, niet elke gepimpte wagen hoeft een deelnemer aan de Carbage Run te zijn
Totdat je uit het zuid-oostelijke deel gaat, dat het leeuwendeel van de overheidscentjes heeft mogen ontvangen... de rest van Polen heeft het echt nog niet zo goed hoor. Als je richting de Baltische Staten gaat wordt die mooi strakke snelweg gewoon weer een tweebaans 80-km-weg met spoorvorming van 20 cm diepquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef Syd het volgende:
We rijden nu door Polen maar alles is hagel nieuw. Nieuwe gebouwde halve villa's, nieuwe wegen, iedereen rijdt er in dikke bakken rond. Europa heeft land heel wat gebracht, gemiddeld rijden er nieuwere en betere auto's dan in Nederland..
Je kan je er druk over maken, of niet. Uiteindelijk rijdt iedereen zijn eigen run. Maandag sprak ik een team dat flink doorkachelde en als derde binnen was, om kwart voor vier in de middag. Ze slapen de hele week in hotels. Niet de manier waarop ik wil rijden, maar als zij het leuk vinden...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef T42 het volgende:
jammer dat er ook nu weer auto's tussen zitten met een handels waarde hoger dan 500 euro...
zal junkyardcannonball maar opstarten
vind gewoon vals spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan je er druk over maken, of niet. Uiteindelijk rijdt iedereen zijn eigen run. Maandag sprak ik een team dat flink doorkachelde en als derde binnen was, om kwart voor vier in de middag. Ze slapen de hele week in hotels. Niet de manier waarop ik wil rijden, maar als zij het leuk vinden...
Ergens vind ik het ook wel goed zo, omdat sommige van de duurdere auto's wel erg tof zijn. Wat mij betreft is die regel er meer om te voorkomen dat er een burgerauto in perfecte staat meedoet dan een brakke Jag of Lexus die hetzelfde kost. De Corvette vind ik ook gewoon tof
Welk team zit je eigenlijk? Of doe ik nou een gekke uitspraak en heb ik je al lang gesproken? We worden namelijk aardig vaak aangesproken op onze auto.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:28 schreef densmee het volgende:
Vanmorgen stond de corrado kapot langs de weg, maar vanmiddag zag ik hem weer rijden
Die corvette is wel tof, maar totaal CR onwaardig wat mij betreft. Net als die range rover en die Volkswagen Variant.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef T42 het volgende:
[..]
vind gewoon vals spelenen slapen moet je zelf weten. maar je ride moet wel echt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |