abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6349202
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:42 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

En dat er verder een aantal users steeds hetzlefde zegt met verschillende bewoordingen.

Mjah daarom lees ik alleen nog maar en zeg ik niet veel meer
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:44:55 #177
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6349209
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als Fok verloederd naar het TMF-niveau zijn er veel vertrokken denk ik.

En als er betaald wordt dan wil ik ook inzage hebben in waar het geld naar toe gaat. Betekent ook dat er een soort MR moet komen, die een mening kan geven en dingen mee kan beslissen.

Wat een onzin, als je het zelfde blijft modereren verandert er niets, je krijgt er alleen een hoop extra users bij, alleen maar positief dus. Bovendien haal je het niveau van TMF omhoog, zo kan je het ook bekijken, ook heb je een enorm extra potentieel met de TV als extra medium en de radio (538) . Dus zo gek is het echt niet.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6349210
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, lekker lopen flamen dat schiet op.
Ik heb het niet over als 1 lid het niet eens is met de gang van zaken, maar heb het er wel over dat als een meerderheid van de betalende users iets niet vind kloppen dat ze dan wel inspraak moeten kunnen hebben. Vandaar dus een MR.

dat vind ik ook moeten kunnen dan ja, maar ik denk dat de huidige leiding van fok! dit minder gaat vinden...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:45:47 #179
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6349215
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:39 schreef FFantaghiro het volgende:
Het valt me op dat de modjes angstvallig stil blijven
Dat is logisch, want de mods weten ook niet alles over de financiële situatie.

Dat is echt een onderwerp waarover de Admins en ook wel de FA's gaan. Hoewel wij natuurlijk wel meedenken.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6349220
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Wat een onzin, als je het zelfde blijft modereren verandert er niets, je krijgt er alleen een hoop extra users bij, alleen maar positief dus. Bovendien haal je het niveau van TMF omhoog, zo kan je het ook bekijken, ook heb je een enorm extra potentieel met de TV als extra medium en de radio (538) . Dus zo gek is het echt niet.

Jij leeft in dromenland volgens mij. Het is nu even zaak dat Fok in 2003 ook nog in de lucht is, en niet dat Fok het niveau van TMF gaat opkrikken en daar op TV gaat lopen gangsterren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:46:18 #181
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_6349225
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:43 schreef Redman het volgende:

[..]

Al zou het al een vereniging of stichting worden. Dan zou ie met snel door hun eigen users naar de klote geholpen worden met al dat inspraak en beleidsbepaling gezeik. Jullie moeten gewoon doen waarvoor je betaald en dat is posten.

En die betalende users zullen vast accepteren dat een topic gesloten word omdat er anderhalf jaar geleden dezelfde vraag is gesteld
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Admin vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:46:48 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6349236
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat zo zeker?

Hij lult uit zn nek }:(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_6349240
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:45 schreef sweek het volgende:

[..]

dat vind ik ook moeten kunnen dan ja, maar ik denk dat de huidige leiding van fok! dit minder gaat vinden...

Dat denk ik ook, maar dat is wel de consequentie ervan als je users wilt laten betalen of investeren. Het heeft niet alleen voordelen voor de leiding, ook nadelen. En dit is er eentje van.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:47:02 #184
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_6349242
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, lekker lopen flamen dat schiet op.
Ik heb het niet over als 1 lid het niet eens is met de gang van zaken, maar heb het er wel over dat als een meerderheid van de betalende users iets niet vind kloppen dat ze dan wel inspraak moeten kunnen hebben. Vandaar dus een MR.

Was in ieder geval niet flame intended.

Nogmaals mijn vraag:

Waarom zou er iets niet kloppen?

Nogmaals heb jij ook inspraak bij de slager of de bakker?

Ik zie Fok! dus als een bedrijf en niet als instelling of vereniging.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:47:16 #185
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6349244
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij leeft in dromenland volgens mij. Het is nu even zaak dat Fok in 2003 ook nog in de lucht is, en niet dat Fok het niveau van TMF gaat opkrikken en daar op TV gaat lopen gangsterren.

Dat kan dus, door het te laten overnemen door het bedrijf dat het beste aansluit op de website. Dus ik snap je commentaar niet helemaal.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6349257
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat is echt een onderwerp waarover de Admins en ook wel de FA's gaan. Hoewel wij natuurlijk wel meedenken.

Mjah ik bedoelde dus ook het boven stuk iig Maar kon even niet verder komen dan mods Sowwy!
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  Admin vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:48:03 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6349258
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Fout, noch mods noch FA's gaan over de financien.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:48:04 #188
11923 I.R.Baboon
pi_6349259
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Dat kan dus, door het te laten overnemen door het bedrijf dat het beste aansluit op de website. Dus ik snap je commentaar niet helemaal.

Natuurlijk kan overname. Maar ik snap heel goed dat dat pas het laatste is waar je aan wilt denken. Daarom moeten we andere opties zoeken. En snel.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:48:09 #189
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6349260
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:43 schreef Redman het volgende:

[..]

Al zou het al een vereniging of stichting worden. Dan zou ie met snel door hun eigen users naar de klote geholpen worden met al dat inspraak en beleidsbepaling gezeik. Jullie moeten gewoon doen waarvoor je betaald en dat is posten.

Nee hoor, een MR zou voldoende kunnen doen. En bij een stichting, hebben de betalende klanten geen inspraak.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6349265
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

dat heeft verregaande consequenties. Dat bedrijf zal zeker een aantal dingen willen veranderen aan Fok, en het is nog maar de vraag of Fok daar beter en leuker van wordt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:49:22 #191
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6349271
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

dat heeft verregaande consequenties. Dat bedrijf zal zeker een aantal dingen willen veranderen aan Fok, en het is nog maar de vraag of Fok daar beter en leuker van wordt.

Je zal daar over kunnen onderhandelen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6349276
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:47 schreef Redman het volgende:

[..]

Was in ieder geval niet flame intended.

Nogmaals mijn vraag:

Waarom zou er iets niet kloppen?

Nogmaals heb jij ook inspraak bij de slager of de bakker?

Ik zie Fok! dus als een bedrijf en niet als instelling of vereniging.

Fok is geen slager of bakker. Een MR zou geen verkeerde constructie zijn in mijn ogen, en het zou een toevoeging zijn.
pi_6349282
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar dat is wel de consequentie ervan als je users wilt laten betalen of investeren. Het heeft niet alleen voordelen voor de leiding, ook nadelen. En dit is er eentje van.

Het lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk, ik denk dat het het forum alleen maar ten goede komt.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:50:06 #194
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6349284
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een MR zou geen verkeerde constructie zijn in mijn ogen, en het zou een toevoeging zijn.
Ik zou me er zeker voor willen inzetten.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6349286
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk nooit geen kwaad. Al weet ik niet of TMF een geschikt bedrijf is.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:50:25 #196
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_6349289
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Je hebt alleen verdomd weinig wisselgeld.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_6349293
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:49 schreef sweek het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk, ik denk dat het het forum alleen maar ten goede komt.

quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:50 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ik zou me er zeker voor willen inzetten.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:50:48 #198
11923 I.R.Baboon
pi_6349297
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Fout, noch mods noch FA's gaan over de financien.

Nee, maar jullie weten er iig meer vanaf bedoelde ik eigenlijk.

Maar, even voor de users en zo, Fok is van CoDanTed, en dat is dus het bedrijf van Danny en Ted. Dus zij zijn de mensen die het geld kost.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:51:10 #199
37546 CloudBox
In de wolken
pi_6349304
De issue is dat Fok blijft bestaan in de huidige vorm. Ik bedoel, als het ineens in handen van Arcade komt kunnen we ook met de 'vaste kern' (kliekjes ) op een nieuw forum gaan klooien
  Admin vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:51:21 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6349307
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:42 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

volgens mij wordt dit totaal niet gedaan; nergens op de FP zie ik verwijzingen naar vragen of men wil sponsoren en het zijn altijd maar dezelfde advertenties (voor zover mijn pc van dat moment via de firewall de adds en popups niet blokkeert).

wellicht had ik het dan wel eens overwogen...

, wat denk je zelf, dat we stil zitten???????

Niet gaan blaten als je niets weet, dit is speculatie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')