Nee eentje is een kloon maar dit is de echtequote:Op maandag 9 juni 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap t nietzijn er twee users die rodawa heten?
Ik dacht dat we alles van elkaar wisten. Dat wij een speciale band hadden.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee eentje is een kloon maar dit is de echte
Zelfs je papa houdt niet meer van jou.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef r0dawa het volgende:
[..]
eend is fitty je helpt me toch wel broeder
Dit is heul niet de echtequote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee eentje is een kloon maar dit is de echte
Sorry broeder jij bent de enige die mijn groene oog heeft gezien, dat is wel bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dacht dat we alles van elkaar wisten. Dat wij een speciale band hadden.
Schijnbaar is oogfoto's uitwisselen niet eens meer genoeg voor de slettenjeugd van tegenwoordig.
Ja, maar één is echt en de ander is nep. Je kunt de echte herkennen aan de authentieke naam, ik heb geen nulletje in mijn naam zoals de neppe wel heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap t nietzijn er twee users die rodawa heten?
Deze is iemand die rodawa niet mag en hem kennelijk wel een beetje kent.quote:
mss een ex van hemquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Deze is iemand die rodawa niet mag en hem kennelijk wel een beetje kent.
ohquote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik heb zelfs mijn vermoedens.
spannendquote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, maar één is echt en de ander is nep. Je kunt de echte herkennen aan de authentieke naam, ik heb geen nulletje in mijn naam zoals de neppe wel heeft.
Bedankt voor de steun allemaal, dankzij jullie blijf ik kracht vinden om door te gaan... x
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |