Annet die nog steeds denkt rechtreeks met Desiree te kunnen communiceren, terwijl je beter alle anderen kunt vragen wat haar mening is. Heb nog nooit iemand gezien die zoveel moeite heeft iets recht in iemands gezicht te zeggen.
Wat te denken van Vayne/Darius, mooi koppel!!
quote:Idd! Ik hoop dat het de laatste keer was, want ik vind het totaal niet interessant. Wat een suffe discussie, zeg. Okee, Annet, Dé heeft op je gestemd. Big deal.
Op 22 oktober 2000 12:25 schreef vinsie het volgende:
Heb nog nooit iemand gezien die zoveel moeite heeft iets recht in iemands gezicht te zeggen.
quote:Vre-se-lijk! Die Ali kan niet zingen gewoon. Ik vond het zelfs vals klinken. Vreselijk nummer
Wat te denken van Vayne/Darius, mooi koppel!!
Soort telepatische ingeving? Hmm, interessant hoor Ed.
En ja, die Desiree trekt het echt niet om recht in Annet's gezicht te zeggen waarom ze haar genomineerd heeft. Het is ook niet zo vreemd waarom Annet met vraagtekens blijft zitten. Desiree kan toch zeggen wat ze in de dagboekkamer heeft gezegd?
"Ja, gewoon eh eh eh, gevoel, eh eh. Kweenie hoor, eh eh", "daar heb je niks aan natuurlijk", "kweenie wa'k moe zeggen".
Bah, slappe poes.
Gegroet, Ruby
quote:Volgens mij zat hij gewoon te schij.....
Op 22 oktober 2000 13:05 schreef ruby het volgende:
Wat deed Ed in godsnaam in het begin van de uitzending? Hij trok een hele psychotische kop. Ik dacht in eerste instantie dat hij oefeningen met z'n kin zat te doen. Anyway, hij zat wat in zichzelf te wauwelen, iets in de trant van: ik heb je boodschap ontvangen....ik hou ook van jou.Soort telepatische ingeving? Hmm, interessant hoor Ed.
Gegroet, Ruby
quote:...ten?
Op 22 oktober 2000 14:05 schreef misterDre het volgende:
Volgens mij zat hij gewoon te schij.....
Groet, Ruby
quote:Edje de acteur zat ons weer te fléssen!! Die teksten komen toch regelrecht uit de libertel reclame!!!!! Waarin je door de ogen vd spreker kijkt, naar buitenlandse taferelen!!!
Op 22 oktober 2000 13:05 schreef ruby het volgende:
Anyway, hij zat wat in zichzelf te wauwelen, iets in de trant van: ik heb je boodschap ontvangen....ik hou ook van jou.Soort telepatische ingeving? Hmm, interessant hoor Ed.
quote:Leuker ook niet, vrees ik, om in de reclame teksten te blijven...
Op 22 oktober 2000 16:06 schreef fashionably_late het volgende:
....mbv reclame teksten!!!! Gekker kan ie het niet maken...
Ed kan het wel alleen af. Daar zijn de ingrepen van VOO niet voor nodig.
quote:Nou, uit de streamverslagen blijkt dat VOO een goeie zet heeft gedaan...iedereen bezopen, Ed en Fewdi naakt de vijver in en Annet laveloos in het geitenhok....
Op 22 oktober 2000 17:50 schreef DiEr het volgende:
Aan het eind van de aflevering konden ze alweer wat uit de voorraadkamer halen. Heeft VOO net een geit in het huis gegooid, verzinnen ze alweer iets om in te grijpen in het huis. Houdt daar mee op! Laat ze met rust!Ed kan het wel alleen af. Daar zijn de ingrepen van VOO niet voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |