Oudere broer speelt voor Nederland en dit seizoen in Den Haagquote:Op zondag 29 juni 2014 00:33 schreef Saviola het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die Joly dan?
Wel een lichtgewichtje volgens officiele stats.. 70kg amper.. misschien wat meer in het krachthonk zitten
Hier snap ik helemaal niets van, Thompson had een goed contract, was een belangrijk onderdeel van onze bottom 6, was een alternate captain en een uitstekende PK'er, en lag ontzettend goed in de groep. Snap totaal niet waarom hij getrade wordt..quote:The Anaheim Ducks acquired centre Nate Thompson from Tampa Bay on Sunday night in a trade for two draft picks.
The Ducks sent a fourth-round choice and a seventh-round pick in 2015 to the Lightning.
Dit verwachtte iedereen dan wel weer.. Purcell en z'n 4,5m salaris die gedumpt zou worden. Nog slim gedaan van Yzerman op deze manier, hoef je geen buyout te doen en krijg je er nog een draftpick voor.quote:Forward Sam Gagner was traded twice Sunday, winding up with the Arizona Coyotes.
The Coyotes acquired the center and right wing B.J. Crombeen from the Tampa Bay Lightning for a sixth-round pick in the 2015 NHL Draft. Tampa Bay earlier obtained Gagner from the Edmonton Oilers in a trade for right wing Teddy Purcell.
Waarom dat? Je lijkt me de meest fanatieke volger hier op fok.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef emokid het volgende: Denk dat ik het komend seizoen ook geen NHL ga kijken, maar dat zie ik rond oktober wel weer.
Heb altijd maar een favo team gehad, Buffalo, die het komend seizoen weer 30e gaan eindigen. Als ik het neem wordt het een beetje random, teams checken waar ik niks mee heb. Misschien als de Islanders weer meedoen om de play-offs. NFL begint ook nog.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef maerk het volgende:
[..]
Waarom dat? Je lijkt me de meest fanatieke volger hier op fok.
Wat is die gozer flink afgezakt. Mag blij zijn als die zn 30e nog haalt in de NHL.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef Saviola het volgende:
Ook intressant, Preds hebben Michael Del Zotto geen QO gegeven, dus die is morgen ook UFA
Ja.. Het moet een hele mooie gaan worden.quote:
quote:@TSNBobMcKenzie: DAL trades Alec Chiasson, Alex Guptill, Nicholas Paul and 2nd round pick in 2015 to OTT for Jason Spezza and Ludvig Karlsson. #TSN
Live stream http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=616&id=627289twitter:Real_ESPNLeBrun twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 17:33:39So in a league where it's seemingly impossible to acquire top-end centers, Jim Nill picks up Tyler Seguin and Jason Spezza within 12 months reageer retweet
Ja idd, maar is denk ik gretig om met Malkin en Crosby te spelen om de titel. Dromen ze van. Dan Boyle heeft ook een bizar laag contract getekend om voor de Rangers te spelen (2x4.5m).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Saviola het volgende:
Zo'n Ehrhoff kan toch wel een beter contract krijgen dan 1 jaartje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |