details graag.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme het was prachtig, ik heb ook wel dingen moeten doen die ik minder vond. Maar dit was echt wat ik wilde!
quote:
Ze belde aan, waaraan ik open deed. Ze sprak me al direct aan met slaaf, en ik moest gauw betalen. De prijs hadden we telefonisch afgesproken. Ze had een jas aan om haar obscure kleding te verstoppen, die moest ik afnemen en ophangen, daarna gingen we zitten en moest ik haar voeten worshippen en ondertussen spraken we wat ik fijn vond en verwachte. We hadden dit al kort doorgesproken maar goed, ik heb dus van alles moeten doen van haar tenen zuigen. Maar ook een beetje facesitting, later deed ze mijn gag om en is het met een strapon afgemaakt en het waren de beste 40 minuten ooit, alleen sloeg ze best hard toen ze me met de strapon nam. Er zijn ook nog wat andere dingen gebeurt maar het was prachtig! Ik wil het gauw weer eens doen alleen ben ik niet vaak alleen thuis zonder dat er dreiging is van mensen die aankomen.quote:
Dat gaat nog redelijk zonet even gedouched.quote:
En jij hebt haar niet genomen?quote:
Nee. Alleen oraal.quote:
Ik blijf het toch altijd een bijzonder fenomeen vinden dat mensen hiervan kunnen genieten.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ze belde aan, waaraan ik open deed. Ze sprak me al direct aan met slaaf, en ik moest gauw betalen. De prijs hadden we telefonisch afgesproken. Ze had een jas aan om haar obscure kleding te verstoppen, die moest ik afnemen en ophangen, daarna gingen we zitten en moest ik haar voeten worshippen en ondertussen spraken we wat ik fijn vond en verwachte. We hadden dit al kort doorgesproken maar goed, ik heb dus van alles moeten doen van haar tenen zuigen. Maar ook een beetje facesitting, later deed ze mijn gag om en is het met een strapon afgemaakt en het waren de beste 40 minuten ooit, alleen sloeg ze best hard toen ze me met de strapon nam. Er zijn ook nog wat andere dingen gebeurt maar het was prachtig! Ik wil het gauw weer eens doen alleen ben ik niet vaak alleen thuis zonder dat er dreiging is van mensen die aankomen.
als jij er van genoten hebt is het goed maar het is niet helemaal my cup of tea. Vooral die strapon schrikt me af.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ze belde aan, waaraan ik open deed. Ze sprak me al direct aan met slaaf, en ik moest gauw betalen. De prijs hadden we telefonisch afgesproken. Ze had een jas aan om haar obscure kleding te verstoppen, die moest ik afnemen en ophangen, daarna gingen we zitten en moest ik haar voeten worshippen en ondertussen spraken we wat ik fijn vond en verwachte. We hadden dit al kort doorgesproken maar goed, ik heb dus van alles moeten doen van haar tenen zuigen. Maar ook een beetje facesitting, later deed ze mijn gag om en is het met een strapon afgemaakt en het waren de beste 40 minuten ooit, alleen sloeg ze best hard toen ze me met de strapon nam. Er zijn ook nog wat andere dingen gebeurt maar het was prachtig! Ik wil het gauw weer eens doen alleen ben ik niet vaak alleen thuis zonder dat er dreiging is van mensen die aankomen.
[..]
Dat gaat nog redelijk zonet even gedouched.
Maar dat is toch met veel dingen zo? Hele volksstammen genieten van voetbal, of van sterren springen of popstars. De een drinkt bier de ander wijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik blijf het toch altijd een bijzonder fenomeen vinden dat mensen hiervan kunnen genieten.
To each his own, zolang je er niemand kwaad mee doet toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
als jij er van genoten hebt is het goed maar het is niet helemaal my cup of tea. Vooral die strapon schrikt me af.
inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar dat is toch met veel dingen zo? Hele volksstammen genieten van voetbal, of van sterren springen of popstars. De een drinkt bier de ander wijn.
[..]
To each his own, zolang je er niemand kwaad mee doet toch?
Kalm aan.. TS verzint nooit topiccsquote:Op maandag 9 juni 2014 10:18 schreef Etsu het volgende:
Hoe voelde dat nou, een zelfverzonnen topic posten?
Jij begrijpt het. Hoe gaat het met je makker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kalm aan.. TS verzint nooit topiccs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |