Als hij geluk heeft komt octo, dan wordt hij door 8 armen gesodomeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:23 schreef BrandX het volgende:
vergeet je je squarepants niet aan te trekken?
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:18 schreef Etsu het volgende:
Hoe voelde dat nou, een zelfverzonnen topic posten?
Jawel dat lijkt me toch wel prachtig.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het opwindend moet zijn om handboeien om te krijgen en zo'n gagball in je bek, maar goed, ieder z'n ding.
helaas heb ik er geen van latex.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:23 schreef BrandX het volgende:
vergeet je je squarepants niet aan te trekken?
Die is geen 26 dunkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:26 schreef Mr.Ping het volgende:
Niet om je feestje te bederven, maar die vrouwtjes op Kinky die zien er in het echt heel anders uit dan op de foto..... hoe ze dan weet ik ook niet.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Verzonnen.... het gaat echt gebeuren man.
Ik zal wel een foto van de gag en toys die gebruikt gaan worden maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:52 schreef Pharkus het volgende:
Maak je wel foto's voor het nageslacht anders is het niet gebeurd.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef imikethat het volgende:
Veel plezier, geef ons een live verslag van hoe het is en maak een stiekeme foto hoe je haar volspuit?
Geen idee, ligt eraan hoe deze dominatrix is ik kan wel mijn wensen aangeven.quote:
Bedankt man, gaat goed worden dit!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |