quote:Op maandag 9 juni 2014 09:34 schreef vinnieboy het volgende:
Ik had je wel wat stoerder voorgesteld Paul
Mythbusters heeft bewezen dat een auto met putten als een golfbal minder benzine verbruikt...quote:Op maandag 9 juni 2014 09:38 schreef Spongeboss het volgende:
Dan is mijn auto gefucked of kan een auto zoiets hebben?
Nee de auto wordt een poffertjespan.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:38 schreef Spongeboss het volgende:
Rij het water in, daar is hij veilig voor de hagelquote:Op maandag 9 juni 2014 09:38 schreef Spongeboss het volgende:
Bij een stuk kleinere hagelstenen (2 cm oid) kan je auto al fucked zijn weet ik uit ervaring (gelukkig niet mijn eigen auto). allemaal kleine deukjes op de auto's bij ons op de zaak die de pach hadden in deze bui te staan destijds.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:38 schreef Spongeboss het volgende:
Dus ik ben fucked tenzij ik zelf op de auto ga liggen of een zeil span?quote:Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef Dennism het volgende:
[..]
Bij een stuk kleinere hagelstenen (2 cm oid) kan je auto al fucked zijn weet ik uit ervaring (gelukkig niet mijn eigen auto). allemaal kleine deukjes op de auto's bij ons op de zaak die de pach hadden in deze bui te staan destijds.
Een oud matras op je dak.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus ik ben fucked tenzij ik zelf op de auto ga liggen of een zeil span?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |