SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Kon er waarschijnlijk niet bijkomen, te veel spek in de in de weg. En wellicht was Lot juist daarom zo overstuur...quote:Op maandag 9 juni 2014 01:30 schreef aarontje112 het volgende:
Wat dik is lotje toch ook, lau heeft vast even moeten zoeken
Dat heeft Aike ook wel degelijk benoemd hoor, vlak na de clash. En ook Ruud er op aangesproken.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef Day het volgende:
Wel heel erg jammer dat Aike en Emil dit wegwuiven als 'moe', 'lange dag', 'te veel drank'. Want ze kan af en toe ongelooflijk zeiken, maar ze heeft wel gelijk en dit waren echte emoties.
Het lijkt wel een wesp.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:30 schreef aarontje112 het volgende:
Wat dik is lotje toch ook, lau heeft vast even moeten zoeken
heb vandaag een hoop losers gezien die speciaal voor bil of ruud kwamen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
Ruud en Bil hebben een gunfactor, nu slaat ze echt door hoor
Met een feest vertelde Isa het. Daarom hadden ze een fles rum voor de drummer in huis gehaald, maar wel verstopt, dus niet openbaar geschonken. Vanfles heeft volgens mij hier misbruik van gemaakt, door er ook 1 voor zichzelf te kopen en reken, maar dat zij die fles diezelfde avond helemaal leeg heeft gezopen. (in de sinas). Zijn filmpjes van.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze een exploitatievergunning hebben waarom dan niet ook een Drank- en Horecawetvergunning?
En hij zuipt nu gewoon mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die ruzies komen echt plotseling.
Drank speelt hier ook wel een rol. Die zwerver heeft toch gelijk: In de eerste aflevering zei hij al dat er van drank heibel komt.
Ja, dat is weer wat minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef Jian het volgende:
Oké, Isa zit op de bank, dat is nu wel zeker.
quote:
hahahahaaaaquote:
Dat kan dus niet, is negatief stemmen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef aimbotguru het volgende:
Ik hoop dat Isa wederom een positieve stem krijgt van de elite kijkers
quote:
maar drinkt nu zelf net zo hard meequote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Drank speelt hier ook wel een rol. Die zwerver heeft toch gelijk: In de eerste aflevering zei hij al dat er van drank heibel komt.
Doei.. Wat willen ze dan... Een RLS zonder heibel ? Nee, Rienk dan. Wel eerst aan alle kanten alcohol afbranden - maar later wel aan de zuip gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat is niet die van mij, die was veel langer:quote:
Nou, wat een helderziende is het toch.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ze krijgt in ieder geval geen negatieve en dat zal Vanfles zwaar vallen denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef aimbotguru het volgende:
Ze had het ook over lam bij de koeienquote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is niet die van mij, die was veel langer:
kan niet dit keer stemmen we negatief.... en daar ben ik erg blij meequote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef aimbotguru het volgende:
Je zou zo een bal op haar neus zettenquote:
Die gaat er echt niet uit. Geloof ik geen moer van. Denk dat ze nog eerder Billy zouden uitzwaaien als dat nodig zou moeten zijn.quote:
Vooral de emoties ie bij mensen loskomt veroorzaakt geheibel, gewonden en echtscheidingen, maar ook baby's.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef lorrie03 het volgende:
MAYDAY Ivan Marcelline of amy..... bevrijd ons van billy en ruud. Mayday mayday
Met Isa op de bank is het een 50-50 voor die andere 2quote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef Jian het volgende:
Allemaal zenuwen..quote:
Geloof ik niks van.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef Jian het volgende:
Zijn geen positieve stemmen meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef aimbotguru het volgende:
Links lullen, rechts vullen was het toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Doei.. Wat willen ze dan... Een RLS zonder heibel ? Nee, Rienk dan. Wel eerst aan alle kanten alcohol afbranden - maar later wel aan de zuip gaan.
Aike zei ook tegen Ruud waar bemoei jij je mee, Ruud: ik heb de laatste tijd vaker ruzie/heibel met Isa dus dan mag ik me erin mengenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft Aike ook wel degelijk benoemd hoor, vlak na de clash. En ook Ruud er op aangesproken.
Na alle markten hangt er een sfeertje. Ze hebben dan allemaal info gekregen. Isa dus ook. Blijkbaar o.a. over Ruud.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, wat een helderziende is het toch.
Overigens hing er nu al iets in de lucht hoor, dat werd in de COS voor de uitbarsting ook al door meerdere mensen geconstateerd.
Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat er een heel klein beetje sturing achter zitquote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
06-joezi ?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef Joezi het volgende:
Heb ik weer hoor, konden jullie niet even bellen? Ik ga ff braaf de filmpies terug kijken
Wat is je nummer dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef Joezi het volgende:
Heb ik weer hoor, konden jullie niet even bellen? Ik ga ff braaf de filmpies terug kijken
isa proefde van de rum, Vanfles kwam er achter en als een enorme woedende stier blerde ze het hele Blaricumse bos wakker, vanwege dat er een fles rum uit restaurant is weggehaald. en dat dat helemaal niet kon/ En toen a la Isabella, beetje aangeschoten gaf ze geen milimeter toe. en keitiefushard er tegenin gaan ( terwijl ze het eerlijk wilde zeggen) en raakte een paar mensen op hun gevoelige snaar. Daarna overstuur en nog streds geen zin om rustig te worden, omdat ze nu eenmaal niet had gelogen, Lau werd helemaal overstuur en begon ook inens. Ruud riep rare dingen uit het raam. Rienk aan het uitdagen op zijn manier.quote:
Hoop zo op Ruud Lot en Billyquote:Op maandag 9 juni 2014 01:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ze krijgt in ieder geval geen negatieve en dat zal Vanfles zwaar vallen denk ik.
3 van Ruud, 3 van Billy, wat van Lau, wat van Vanfles en ze zit er al .....quote:
Ik volgde Isa al de hele avond...mooi filmpje gewordenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef Joezi het volgende:
Er zijn deze maand geen positieve stemmenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:34 schreef aimbotguru het volgende:
Zet je nr maar ff neer danquote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef Joezi het volgende:
Doe ik meequote:Op maandag 9 juni 2014 01:36 schreef Punkman het volgende:
Als ik elite ben gaat mijn stem naar Vanfles.
das een weggeooide stem dan....quote:Op maandag 9 juni 2014 01:36 schreef Punkman het volgende:
Als ik elite ben gaat mijn stem naar Vanfles.
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat er een heel klein beetje sturing achter zit
Nee joh, ze hebben het veel te druk met Marijke en Sjowie togquote:Op maandag 9 juni 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
3 van Ruud, 3 van Billy, wat van Lau, wat van Vanfles en ze zit er al .....
oeps, vergeet ik Rienk nog even
Die ransaap zat misselijk te stoken. Nou mooi, dat worden drie stemmen van Isa.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:36 schreef frensje het volgende:
[..]
Aike zei ook tegen Ruud waar bemoei jij je mee, Ruud: ik heb de laatste tijd vaker ruzie/heibel met Isa dus dan mag ik me erin mengen
quote:
En Rienk bij mij er nog bijquote:Op maandag 9 juni 2014 01:39 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet kiezen als ik elite ben :
bill-ruud-fles-lau-lot
dat denk ik ook wel hoe isa op het einde was klonk ze bijna broodje nuchter...quote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja en Dennis liet haar in de steek, want die begon met die cola/rum. Die was in geen velden of wegen te vinden. Met z'n allen op Isa.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
isa proefde van de rum, Vanfles kwam er achter en als een enorme woedende stier blerde ze het hele Blaricumse bos wakker, vanwege dat er een fles rum uit restaurant is weggehaald. en dat dat helemaal niet kon/ En toen a la Isabella, beetje aangeschoten gaf ze geen milimeter toe. en keitiefushard er tegenin gaan ( terwijl ze het eerlijk wilde zeggen) en raakte een paar mensen op hun gevoelige snaar. Daarna overstuur en nog streds geen zin om rustig te worden, omdat ze nu eenmaal niet had gelogen, En ruud riep rare dingen. Rienk aan het uitdagen tegen haar.
Echt wel. Er zaten er al een paar maanden op een aanleiding te azen, die hebben ze nu.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat op dit soort avonden de redactie achterover kan leunen en wachten tot het misgaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alle ballen op Ruudquote:Op maandag 9 juni 2014 01:39 schreef sjampoeh het volgende:
bill-ruud-fles-lau-lot
Ik geloof het niet. Wacht maar afquote:Op maandag 9 juni 2014 01:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt wel. Er zaten er al een paar maanden op een aanleiding te azen, die hebben ze nu.
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:40 schreef Punkman het volgende:
Dennis viel me vandaag ook zwaar tegen.
Wat een eikel.
Het is duidelijk groepsgedrag.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:40 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja en Dennis liet haar in de steek, want die begon met die cola/rum. Die was in geen velden of wegen te vinden. Met z'n allen op Isa.LAF.
De uitbarsting kwam pas toen Vanfles naar de fles greepquote:Op maandag 9 juni 2014 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat op dit soort avonden de redactie achterover kan leunen en wachten tot het misgaat.
Nogmaals: in de COS werd al gepost dat er "iets in de lucht hing" voordat de uitbarsting plaatsvond.
dat heb ik ook dus maar ook rienk mag wel weg die wilde isa aanvallen LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 01:39 schreef sjampoeh het volgende:
bill-ruud-fles-lau-lot
Als ik weer Elite word, stem ik op Billy of Ruud.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:39 schreef sjampoeh het volgende:
bill-ruud-fles-lau-lot
Isa drinkt meestal niet eens zo veel, ze kan er alleen bar slecht tegen. Qua hoeveelheid wint Vanessa de wedstrijd ruim.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:36 schreef lwmeffix het volgende:
2 alcoholisten die elkaar ervan beschuldigen. Dat is de kern van het verhaal.
Nee hoor, Billy wilde er sowieso al 3 op Isa gooien, Ruud zei dat niet te doen en te volstaan met 1, maar die hoort heus wel dat Isa er 3 op hem gaat zetten en dan gaat ie mee. Vnafles gaat haar 1 stem geven voor dit incident. Vieze Lauwtje gaat mee na vanavond en Rienk geeft haar minstens 1 stem en misschien wel meer. Ja hoor die gaat eropquote:Op maandag 9 juni 2014 01:39 schreef .Exe het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben het veel te druk met Marijke en Sjowie tog
Ze had ook maar 2 slokjesquote:Op maandag 9 juni 2014 01:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Isa drinkt meestal niet eens zo veel, ze kan er alleen bar slecht tegen. Qua hoeveelheid wint Vanessa de wedstrijd ruim.
die probeert ze haggie te redden we zitten dus blijkbaar nog een maand aan billy vast nu maar dat was al duidelijk mt alle art die nu gemaakt moet wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:40 schreef Punkman het volgende:
Dennis viel me vandaag ook zwaar tegen.
Wat een eikel.
Terwijl hij buiten riep: Als Vanessa wat zegt, kruipen jullie, kruipen jullie!!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Je enorm. Wat een lafaard.
Ik zag het al gebeuren toen Vanessa uit haar dak ging in bed.
Dennis ging zich uitkleden en keek angstvallig naar Vanessa
Ja. Ik zei het al. Het komt door de info, die zij op de markt krijgen. Dat maakt hen kriegelig, want die mensen zeggen, dingen, die de bewoners niet kunnen weten van elkaar. Bijv. Kijk uit voor die of die gaat alle stemmen aan jou geven (is genoemd), of die is niet te vertrouwen hou je ogen open enz enz.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat op dit soort avonden de redactie achterover kan leunen en wachten tot het misgaat.
Nogmaals: in de COS werd al gepost dat er "iets in de lucht hing" voordat de uitbarsting plaatsvond.
Laura haat Isa. Dat werd vanavond wel weer duidelijk, toen ze uit haar krib kwam stiefelen om even te vuilbekken.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt wel. Er zaten er al een paar maanden op een aanleiding te azen, die hebben ze nu.
Laura was degene die verklikkertje bij Vanessa ging spelen dat ze een fles rum op tafel haddenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
isa proefde van de rum, Vanfles kwam er achter en als een enorme woedende stier blerde ze het hele Blaricumse bos wakker, vanwege dat er een fles rum uit restaurant is weggehaald. en dat dat helemaal niet kon/ En toen a la Isabella, beetje aangeschoten gaf ze geen milimeter toe. en keitiefushard er tegenin gaan ( terwijl ze het eerlijk wilde zeggen) en raakte een paar mensen op hun gevoelige snaar. Daarna overstuur en nog streds geen zin om rustig te worden, omdat ze nu eenmaal niet had gelogen, Lau werd helemaal overstuur en begon ook inens. Ruud riep rare dingen uit het raam. Rienk aan het uitdagen op zijn manier.
Dat is na vanavond wel duidelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, Billy wilde er sowieso al 3 op Isa gooien, Ruud zei dat niet te doen en te volstaan met 1, maar die hoort heus wel dat Isa er 3 op hem gaat zetten en dan gaat ie mee. Vnafles gaat haar 1 stem geven voor dit incident. Vieze Lauwtje gaat mee na vanavond en Rienk geeft haar minstens 1 stem en misschien wel meer. Ja hoor die gaat erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |