Was gewoon vet vals dat niemand isa bij stond in het geschreeuw, ik had mee gaan doen tegen die hypocrieten daar, ruud, laura, vanflessa, rienk, kom maar opquote:Op maandag 9 juni 2014 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel even leuk ja.
Al is het wel jammer dat Isa zó dronken is en dat ze niet verbaal werd bijgestaan. Want zo'n hypocriete kut als Lau en die stelende zuipschuit Flessa hadden wel even in de hoek geknuppeld mogen worden.
Oooo... ik zat dus in de SC te posten.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was gewoon vet vals dat niemand isa bij stond in het geschreeuw, ik had mee gaan doen tegen die hypocrieten daar, ruud, laura, vanflessa, rienk, kom maar op
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooo... ik zat dus in de SC te posten.![]()
En ik heb niet eens drank op.![]()
Isa wel. Ooo ja.
Ik las laatst over een trucje met bakmeel geloof ik en een vloeistof (misschien water) dan zou hij er vanzelf uitkomen.quote:
bakingsoda bedoel jequote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik las laatst over een trucje met bakmeel geloof ik en een vloeistof (misschien water) dan zou hij er vanzelf uitkomen.
een zuur, azijn..bakpoeder natriumnogwatcarbonaat..+ zuur=schuimen ( toch?) Karnemerl kan ookkquote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik las laatst over een trucje met bakmeel geloof ik en een vloeistof (misschien water) dan zou hij er vanzelf uitkomen.
Andere haakje is vergeten.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
Waarom staat er een haakje voor de TT?
Geen idee, ik zal 'm wel weer verneukt hebben..quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
Waarom staat er een haakje voor de TT?
Das engquote:Op maandag 9 juni 2014 01:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik zit op min dak en de bliksem begint![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |