Dit is echt nieuw voor me. En ik zou het erg jammer vinden. Er schijnen topic over te zijn, maar die heb ik gemist dan.
Waarom mogen wij niet doneren, zoals eerder is voorgesteld.
Dus mag het open blijven?
quote:waarom dan niet gewoon fok betaald maken...de users elke maand wat laten betalen ofzo...
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:36 schreef yvonne het volgende:
Er is geen geld, er zijn geen inkomsten, er zijn tig topics over geweest in FB, of het nu dec, jan, of febr, of aug. is, er zijn geen inkomsten dus....
quote:Of dat sommige users hun rechtse meningen niet meer kunnen opdringen
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zal voor sommige mensen wel een hele schok zijn als ze niet meer führertje kunnen spelen over hun eigen stukje internet.
quote:Is inderdaad ook nieuws voor mij...
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:37 schreef CloudBox het volgende:
Yvonne: dit is geen (bedoeld als) topicspam, ik wil gewoon een centraal reactietopic, want dit komt voor velen onverwachts.Dus mag het open blijven?
quote:ja idd...zoveel mensen leren kennen hier, zoveel leuke dingen, alles...fok mag niet verdwijnen... eigenlijk
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:40 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Is inderdaad ook nieuws voor mij...
Misschien omdat ik nooit zoveel in FB kom... Maar 't zou natuurlijk zonde zijn als Fok! verdwijnt....
quote:Touché! Ik zou het wel missen ja.
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:39 schreef CloudBox het volgende:
Of dat sommige users hun rechtse meningen niet meer kunnen opdringen
quote:Het is al zolang bekend dat er GEEN inkomsten zijn, het kost alleen maar.
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:37 schreef CloudBox het volgende:
Yvonne: dit is geen (bedoeld als) topicspam, ik wil gewoon een centraal reactietopic, want dit komt voor velen onverwachts.Dus mag het open blijven?
quote:Het zal voor een heleboel usertjes, waar ik er ook een van ben een hele schok zijn als FOK! niet meer zou bestaan.
Zal voor sommige mensen wel een hele schok zijn als ze niet meer führertje kunnen spelen over hun eigen stukje internet.
quote:idd, laat ons wat mee betalen...wij hebben er plezier van, wij gebruiken het, dus waarom niet er wat voor over hebben
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:41 schreef GhostaQ het volgende:
Hup, iedereen wat bij leggen.. Paar euros per gebruiker moet toch wel helpen
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:42 schreef flat_erik het volgende:
Ach het valt wel mee.... We richten gewoon met een grote groep users een nieuwe site opAllemaal leggen we wat geld in voor de hosting en zoeken naar sponsor(s)
quote:Da`s al de tweede keer dat je dit post, je wilt het wel graag kwijt he?
quote:Als het allemaal zo makkelijk is, zou fok ook geen problemen hebben hé
Ach het valt wel mee.... We richten gewoon met een grote groep users een nieuwe site opAllemaal leggen we wat geld in voor de hosting en zoeken naar sponsor(s)
[Dit bericht is gewijzigd door vijv op 18-10-2002 11:44]
* Jojogirl zou het dood en dood zonde vinden als Fok! zou verdwijnen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |