Ik zocht gisteren nog naar een oud filmpje van Rotterdam-Zuid. Dit is er eentje opgenomen in 1970 op de Wophaertsbocht. De kippenboer in de Den Hertigstraat wordt ook genoemd (Badge of zo).quote:
Ik geloof het niet, het laatste wat ik hoorde was dat ze een lokatie op het oog hadden en die ging niet door. Ze gingen op zoek naar een andere lokatie, maar meer weet ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah jij ook Brewdog aandelen, ken er meer, vind het zo'n tof idee![]()
Is Brewdog in Brussel inmiddels al open?
Wat leuk!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren nog naar een oud filmpje van Rotterdam-Zuid. Dit is er eentje opgenomen in 1970 op de Wophaertsbocht. De kippenboer in de Den Hertigstraat wordt ook genoemd (Badge of zo).
Tja, als ik er nu terugkom is het om te janken.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk!Hij heeft het inderdaad over Bartje, de kippenboer en daarnaast de sigarenboer van Pierre Mast, zijn vrouw had er tegenover een kapsalon.
Goh, wat een jeugdsentiment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In onze tijd was Rotterdam-Zuid toch wel heel netjes enzo, maar tegenwoordig is het de pauperbuurt van Rotterdam.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, als ik er nu terugkom is het om te janken.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Top 100 posters 01-06 tot 09-06 SC UTO.Ik weet nog steeds niet of ik trots moet zijn of me diep moet gaan schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het grijze gebied hier?
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Top 100 posters 01-06 tot 09-06 SC UTO.Ik mis er 38!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zou me schamenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik trots moet zijn of me diep moet gaan schamen![]()
Ja, alles is anders. Bijna alle winkels van toen bestaan niet meer. De mensen zijn anders. Het gedrag van de mensen is anders.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In onze tijd was Rotterdam-Zuid toch wel heel netjes enzo, maar tegenwoordig is het de pauperbuurt van Rotterdam.
Lol, even veel als Bacon en Joezi samen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik trots moet zijn of me diep moet gaan schamen![]()
Natuurlijk, lekker belangrijk, je vermaakt je toch.quote:
O, op die manier.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er veel dubbele plaatsen zijn.
Bacon gaat mij nooit meer lief vindenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lol, even veel als Bacon en Joezi samen.
Ik vermaak me primaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, lekker belangrijk, je vermaakt je toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |