Ik weet dat in 2011 toen we ergens vooraan stonden en het ook erg warm was dat security guards en de mensen van het rode kruis wel met flesjes water kwamen maar lang niet genoeg voor iedereen. Sproeien met water heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef TheStranger1158 het volgende:
Weet iemand of de eerste rij(en) besproeid worden met water? Geven ze met deze hitte ook wel wat water te drinken aan de eerste rij, weet iemand dat?
Heel jammer inderdaad. Live een topartiest.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:08 schreef alors het volgende:
Beetje jammer dat ze Paolo Nutini niet uitzenden
Nee en waarom zouden ze! Die mensen blijven zelf daar staan. Waarom slecht gedrag belonen!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef TheStranger1158 het volgende:
Weet iemand of de eerste rij(en) besproeid worden met water? Geven ze met deze hitte ook wel wat water te drinken aan de eerste rij, weet iemand dat?
Sproeien gebeurt niet meer, i.v.m. legionella. Gisteren gaven ze bekertjes water uit. En er werd alleen een bekertje gevuld als een leeg bekertje teruggeven werd. Dus het halve veld moest het doen met 3 bekertjes of zo. Ben nog nooit zo blij geweest met een beetje waterquote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef TheStranger1158 het volgende:
As we speak nuquote:
Op lowlands is het geluid vaak ook ruk. Jaren geleden zelfs bij de foo fighters weggelopen omdat het niet om aan te horen was (en nog wat andere bands)quote:Op zondag 8 juni 2014 19:21 schreef whosvegas het volgende:
The Editors, vind ik live totaal niet overtuigend.
Vorig jaar op Lowlands, halverwege de show, maar naar de bier tent gelopen
Water op je lichaam + zon dat is echt vragen om vies hard te verbrandenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef TheStranger1158 het volgende:
Dan heb je ze een aantal jaren geleden op Rock Werchter zeker niet gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:21 schreef whosvegas het volgende:
The Editors, vind ik live totaal niet overtuigend.
Vorig jaar op Lowlands, halverwege de show, maar naar de bier tent gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |