Komt door Joezi. (gewoon willekeurig iemand de schuld geven is altijd leuk)quote:Op zondag 8 juni 2014 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet wiens schuld het is maar begin het soms te missen. Maar niemand spreekt er meer over
Goed dat je er nog wat bij zettequote:Op zondag 8 juni 2014 05:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt door Joezi. (gewoon willekeurig iemand de schuld geven is altijd leuk)
Nu niet meerquote:Op zondag 8 juni 2014 05:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed dat je er nog wat bij zette![]()
Of door mij en Gizmo, wij waren zo goed tegen de mannen dat ze bang zijn geworden
Omdat Robin (gozert etc.)quote:Op zondag 8 juni 2014 05:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Stouterd![]()
![]()
Waarom denk ik toch steeds dat stouterd met een T is
quote:Op zondag 8 juni 2014 05:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Stouterd![]()
![]()
Waarom denk ik toch steeds dat stouterd met een T is
quote:Op zondag 8 juni 2014 05:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed dat je er nog wat bij zette![]()
Of door mij en Gizmo, wij waren zo goed tegen de mannen dat ze bang zijn geworden
Dat maakt niet uit. Een D aan het eind van een zin spreek je altijd als T uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik zeg het wel met een T, wat is het nu stouterd of stoutert? oh heb mijn antwoord al want onder stouterd verschijnt geen correctie en onder stoutert wel
OMG
![]()
Erg he, dacht ook dat het met een T was.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik zeg het wel met een T, wat is het nu stouterd of stoutert? oh heb mijn antwoord al want onder stouterd verschijnt geen correctie en onder stoutert wel
OMG
![]()
Toestandquote:Op zondag 8 juni 2014 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Een D aan het eind van een zin spreek je altijd als T uit.
Giz, je zou geen prive foto's van je zelf hier plaatsenquote:Op zondag 8 juni 2014 05:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ze dachten dat ze ons konden aanpakken tsss.
wij zijn geen;
[ afbeelding ]
het verandert zoveel, als de mensen het maar snappen dan vin ik het goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand![]()
Vroeger snapte ik al helemaal geen reet van nederlands, nu leer ik bijna iedere dag iets nieuws
quote:Op zondag 8 juni 2014 05:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ze dachten dat ze ons konden aanpakken tsss.
wij zijn geen;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |