Owen was 4 en ik vond hem stoerquote:Op zondag 8 juni 2014 03:01 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond het wel heel erg hoe een lief jochie (jaar of 3?) over de tong ging
Zwak of niet, ik kan niet tegen mensen die anderen het licht in de ogen niet gunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
Mooie omschrijving. Ik geloof dat Liesje een zwak heeft voor Lotje, dus zij zal hier niet zo blij mee zijn.
Daarom had hij juist moeten blijven, maar ze vonden hem wrs te lastig worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Met dat zooitje in die graftakke loods zoals hakim het graag noemde kan je niks opbouwen
Ja voor dit project zijn er echt teveel foute mensen in. Had gewoon beter weer BB kunnen hetenquote:Op zondag 8 juni 2014 03:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Met dat zooitje in die graftakke loods zoals hakim het graag noemde kan je niks opbouwen
Ik denk eigenlijk dat dat onzin is. Als je die mensen een gezamelijk doel geeft waar ze allemaal in geloven, dan kunnen ze allemaal hard werken, zelfs Billy en Ruud. De echte schuimpjes in de maatschappij zijn nog veel en veel lamlendiger dan de bewoners.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Haha. Ergens is dat best schattig.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, blinde vlek.
Ik weet dat ze niet helemaal ok is maar ik vind haar geweldig, Haar ogen.
Tis gvd bijna vol gebouwd weinig plek meer idd .. Klopt dusquote:Op zondag 8 juni 2014 03:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind lot haar buiten kant niet lelijk maar haar binnenkant wel heel erg.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, blinde vlek.
Het is waarschijnlijk een beetje als hoe sommige mensen Badr nog steeds cool vinden, terwijl hij toch echt de fout is ingegaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, blinde vlek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |