abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140823365
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 02:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die sfeer was toen pas achteraf een issue toch? Als je wint is het gezellig, als je verliest niet.
Dat laatste is zeker zo, maar ik denk dat in deze die sfeer juist mede de oorzaak van het verlies was, in plaats van andersom. Vergelijk dit (tijdens het EK 2012):

quote:
De spanningen bij Oranje nemen rap toe. Klaas Jan Huntelaar is weliswaar op het vliegtuig gestapt, maar de aanvaller laat er geen misverstand over bestaan dat hij allerminst tevreden is.

Zijn oud-trainer Gert Jan Verbeek zei onlangs dat Huntelaar niet bij Oranje zou blijven als hij weer plaats zou moeten nemen op de bank. Daar zou hij zich te goed voor voelen: de nummer 9 van het Nederlands elftal speelt, of gaat op vakantie.

Toen journalisten Huntelaar confronteerden met deze uitspraken van Verbeek lachte hij... maar ontkende hij het niet. De kans dat hij inderdaad zijn koffers pakt als Van Marwijk hem niet een flink aantal minuten laat spelen is dus zeer zeker aanwezig.
Eens met dit (vlak voor/tijdens dit WK):

quote:
Samen met Van Persie?
Of Huntelaar daadwerkelijk speelt op het WK is afwachten. Eerst moet de spits zorgen dat hij bij de laatste 23 spelers van bondscoach Louis van Gaal zit, en dan is er nog de eeuwige strijd om de spitspositie met Robin van Persie. "Voor mij is het geen enkel probleem om met een andere spits samen te spelen. Dus ook met Robin van Persie. Ik schik mij in wat de trainer wil. Recentelijk werd in de pers gesuggereerd dat we met twee spitsen zouden spelen. Het draait er uiteindelijk om dat we succesvol zijn. Hoe we dat doen, is niet zo belangrijk. Ik heb verder met niemand problemen en kan met iedereen goed samenwerken."
Wat een verschil in toon...

In mijn ogen geen toeval, en te wijten aan de bondscoaches. Van Marwijk was te onduidelijk en liet het escaleren terwijl onder Van Gaal elke speler direct diens keuze accepteert. En als de keuze niet is zoals ze graag hopen, doen ze zonder mokken hun uiterste best om alsnog het tegendeel te bewijzen. Ik heb Sneijder nog nooit zo hard zien trainen als in de laatste weken. :') Op de een of andere manier zoeken ze onder Van Gaal na een teleurstelling vaak de fout bij zichzelf in plaats van te zeuren dat het de schuld van de trainer is (op natuurlijk een keer een type als Ribery na).
pi_140825618
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 03:02 schreef erik013 het volgende:

Wat een verschil in toon...

In mijn ogen geen toeval, en te wijten aan de bondscoaches. Van Marwijk was te onduidelijk en liet het escaleren terwijl onder Van Gaal elke speler direct diens keuze accepteert. En als de keuze niet is zoals ze graag hopen, doen ze zonder mokken hun uiterste best om alsnog het tegendeel te bewijzen. Ik heb Sneijder nog nooit zo hard zien trainen als in de laatste weken. :') Op de een of andere manier zoeken ze onder Van Gaal na een teleurstelling vaak de fout bij zichzelf in plaats van te zeuren dat het de schuld van de trainer is (op natuurlijk een keer een type als Ribery na).
Situatie is compleet anders..Huntelaar was Europees topscorer van de kwalificatiereeks met 12 doelpunten dacht ik.. had een topseizoen bij Schalke achter de rug. Van Persie was op dat moment in Oranje nogal vaak een faalhaas.

Inmiddels zijn de rollen omgedraaid.. Van Persie scoort in Oranje aan de lopende band en Huntelaar is een tijd geblesseerd geweest. Bijna niemand die in 2012 nog pro Huntelaar was zal nog achter die keuze staan. Overigens mag hij van mij wel meer speeltijd krijgen dan ome Lowie hem geeft.
pi_141065254
Het viel idd mee met de vorm van de concurrentie dus ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')