SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door rolls-reus op 07-06-2014 22:59:02 ]![]()
Pepe, Miranda en Courtois, maar geen silverquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan ik wel even naar kijken ja. 60k op de ps
Vind de cb's ook niet ideeal nee.. Weet jij iets beters? Het liefst 1 silver en 1 goldAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Voor mijn gevoel speelt Neymar fijner dan Messi en Ronaldo fijner dan Neymar."Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Ronaldo > ibra > neymar > messiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Voor mijn gevoel speelt Neymar fijner dan Messi en Ronaldo fijner dan Neymar.![]()
Neequote:Op is juist goed zo. Nu kan je tenminste normaal op je telefoon kijken. Geen grote plaatjes oid indoen please.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen dequote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeOp is juist goed zo. Nu kan je tenminste normaal op je telefoon kijken. Geen grote plaatjes oid indoen please.
![]()
![]()
om wefut heeft veranderd
![]()
![]()
![]()
Gewoon overal de duurste versie aangeklikt, want die stonden bovenaan. Niet echt een heel creatief team verder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ben je vergeten.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door BroodjeSmeerkaas op 07-06-2014 22:57:34 ]"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Thanksquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon overal de duurste versie aangeklikt, want die stonden bovenaan. Niet echt een heel creatief team verder.zat ook al te kijken naar kallstrom, wil hem nog eens proberen
![]()
![]()
Drieskeeee 1-0Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme Lukaku blessa...laatste minuut en het gaat mis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geweldige spits inderdaad, ik heb hem naast TOTS Doumbia.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:51 schreef Zhano het volgende:
Gewoon iets maken metTOTS Berg
naast Ibra joh...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
1-0, Diego CostaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Zarata.. gaat echt nergens over dat. Heb 'm in een team met Argentijnen.
Handanovic (kan door Serie A cb's)Ansaldi-TOTS Paletta-IF Rodriguez-Zabaleta-Gonzalez-TOTS Perez-Cambiasso-Lavezzi-TOTS Zarate-Di Maria![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alleen de![]()
![]()
om wefut heeft veranderd
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lukaku ook geblesseerd.
Stiekem Willems er tussen gooienquote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef DutchSL het volgende:
We missen wel veel geblesseerde toppers hoor Ribery, Reus, Willems, Falcao, Lukaku etc.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef DutchSL het volgende:
We missen wel veel geblesseerde toppers hoor Ribery, Reus, Willems, Falcao, Lukaku etc.En dan Strootgod vergetenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ja. Al speel ik ook niet de sterren van de hemel vandaagquote:Op zondag 8 juni 2014 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die uit Rusland?
Ja die is konko slecht![]()
![]()
Fifa WC
Echt niets lukt meer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn er heel veel die ontbreken. Ibarbo ook bijvoorbeeld. En Bedimo.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:47 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zit Willian niet in de WC FUT?.die zit gewoon bij de selectieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Idd, terwijl Reus, Falcao en Lukaku er gewoon in zittenquote:Op zondag 8 juni 2014 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn er heel veel die ontbreken. Ibarbo ook bijvoorbeeld. En Bedimo.![]()
![]()
Lukaku ook afgehaakt? Wie gaat er dan in de spits staan in Belgie?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd, terwijl Reus, Falcao en Lukaku er gewoon in zitten![]()
Dat jochie van 17?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lukaku ook afgehaakt? Wie gaat er dan in de spits staan in Belgie?![]()
![]()
Er zitten wel wat namen in diequote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd, terwijl Reus, Falcao en Lukaku er gewoon in zittenwaardig zijn ja
Maar niet die
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schaken!quote:Op zondag 8 juni 2014 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten wel wat namen in diewaardig zijn ja
Maar niet die![]()
Dat is best Lukakut voor hem.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kut dit. Ik wil ronaldo kopen. Maar mijn ribbery verkoopt maar nietTerwijl het ver uit de goedkoopste bin is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
bezemquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zal Ribery een prijsdrop krijgen? Omdat hij niet mee gaat.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:55 schreef over_hedge het volgende:
Kut dit. Ik wil ronaldo kopen. Maar mijn ribbery verkoopt maar nietTerwijl het ver uit de goedkoopste bin is.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Ik vond zelf TOTS Durica heel goed, dus die kin je toevoegen. Verder is er natuurlijk maar 1 echte mogelijkheid voor de spitspositie.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ga er denk ik dit van maken, en dan bij de aftrap Popov op LW zetten en Zhano CAM
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Neequote:Op zondag 8 juni 2014 08:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond zelf TOTS Durica heel goed, dus die kin je toevoegen. Verder is er natuurlijk maar 1 echte mogelijkheid voor de spitspositie.![]()
![]()
Nee dat laat idd wat te wensen over..quote:Op zondag 8 juni 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
BPL TOTS:
[ afbeelding ]
Niet echt de meest verse info in 1 oogopslag![]()
Ik ben tot nu toe wel te spreken over IF Montero.. hij maakt veel kansen af. En nu is mijn tegenstander eigen goals aan het maken.![]()
Dat is ook zo irritant. Niets doen of eigen goals. Quit dan gewoonquote:Op zondag 8 juni 2014 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben tot nu toe wel te spreken over IF Montero.. hij maakt veel kansen af. En nu is mijn tegenstander eigen goals aan het maken.![]()
![]()
De tegenstander had wel veel pech en ik scoorde 2x met mijn CB, 1x met mijn andere CB en 1x met mijn LB. Daarna begonnen de eigen goals.. uiteindelijk 19-1 gewonnen.![]()
Ik leg ook de controller neer als de tegenstander aan het irriteren is hoor. Zie het als een soort tijdstraf.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat is ook zo irritant. Niets doen of eigen goals. Quit dan gewoon![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leg ook de controller neer als de tegenstander aan het irriteren is hoor. Zie het als een soort tijdstraf.![]()
van die irritante gassies die nog gaan sshhhhen als ze van 4-0 op 4-1 komenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leg ook de controller neer als de tegenstander aan het irriteren is hoor. Zie het als een soort tijdstraf.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, gewoon weg leggen dan die controller, en dan iets anders gaan doen. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van die irritante gassies die nog gaan sshhhhen als ze van 4-0 op 4-1 komen![]()
welk team krijgt de meeste tegendoelpunten dit WK mannen ?
domme kut vragen ook altijd bij poules.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het team met Cillessen op doel. Vrij gemakkelijke vraag hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:58 schreef FCsuarez het volgende:
domme kut vragen ook altijd bij poules.![]()
Dan kan je bij 80% van de wedstrijden je controller weg leggenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leg ook de controller neer als de tegenstander aan het irriteren is hoor. Zie het als een soort tijdstraf.
denk dat ik costa rica maar in vul.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het team met Cillessen op doel. Vrij gemakkelijke vraag hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pas als ik echt helemaal over de zeik ben hoor, en minstens 0-4. Komt vaker voor dan ik zou willenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan kan je bij 80% van de wedstrijden je controller weg leggen![]()
![]()
GEEF DAN SERIEUS ANTWOORD, australie en chili gaan er geen 3 in rammen bij nederland ondanks dat ze slecht zijn.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, godver, Honduras heeft maar 3 wedstrijden hequote:Op zondag 8 juni 2014 13:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
GEEF DAN SERIEUS ANTWOORD, australie en chili gaan er geen 3 in rammen bij nederland ondanks dat ze slecht zijn.![]()
Iranquote:Op zondag 8 juni 2014 12:58 schreef FCsuarez het volgende:
domme kut vragen ook altijd bij poules.![]()
eigenlijk heeft de verliezend finalist dus de grootste kans op de meeste tegendoelpunten.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, godver, Honduras heeft maar 3 wedstrijden he
of nummertje 4.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Had ik gedaan dacht ik? Wat is de link ook alweer?![]()
![]()
Als je de nummer 4 hebt, dan heb je goede kans. Monsteruitslagen komen niet zo heel vaak meer voor tegenwoordig. Landen in de poules van Honduras en Iran zullen op wedstrijd nummer 3 misschien ook met een B-elftal op de proppen komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk heeft de verliezend finalist dus de grootste kans op de meeste tegendoelpunten.
of nummertje 4.![]()
uruguay krijgt pakkie van frankrijk als verliezend halve finalistquote:Op zondag 8 juni 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je de nummer 4 hebt, dan heb je goede kans. Monsteruitslagen komen niet zo heel vaak meer voor tegenwoordig. Landen in de poules van Honduras en Iran zullen op wedstrijd nummer 3 misschien ook met een B-elftal op de proppen komen.
#FreeTrapz![]()
Dat denk ik toch van niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uruguay krijgt pakkie van frankrijk als verliezend halve finalist![]()
Frankrijkquote:Op zondag 8 juni 2014 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daarom ga ik winnen en jij nietquote:
#FreeTrapz![]()
Frankrijk heeft geluk als ze de poulefase uitkomen. Die kunnen er helemaal niks vanquote:Op zondag 8 juni 2014 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar weet ik niet meer wat ik ingevuld hebquote:Op zondag 8 juni 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op ik gooi je er gewoon uit hoor.zal straks even kijken of ik er nog in kom.
#FreeTrapz![]()
Ik dacht dat België ver zou gaan komen. Maar als Lukaku niet mee gaat, dan zal dat ook wel niks worden.
Had met een maat België als reserveplan opgenomen. Feesten in Antwerpen met rood shirt aan![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar weet ik niet meer wat ik ingevuld hebzal straks even kijken of ik er nog in kom.
zelfs frankrijk kan dit nog wel overleven, en daarna krijgen ze t nou ook niet echt moeilijkquote:Op zondag 8 juni 2014 13:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frankrijk heeft geluk als ze de poulefase uitkomen. Die kunnen er helemaal niks vanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zou België ver komen? Die hype snap ik dus totaal niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik dacht dat België ver zou gaan komen. Maar als Lukaku niet mee gaat, dan zal dat ook wel niks worden.
Had met een maat België als reserveplan opgenomen. Feesten in Antwerpen met rood shirt aan![]()
Ik moest mijn voorspelling nog aanmelden op de poule ofzoiets. Is ie nu wel ingevuld? Beetje onduidelijke site![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 8 juni 2014 13:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik moest mijn voorspelling nog aanmelden op de poule ofzoiets. Is ie nu wel ingevuld? Beetje onduidelijke site![]()
Maar winnen wel appeltje eitje van Oranje.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frankrijk heeft geluk als ze de poulefase uitkomen. Die kunnen er helemaal niks vanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
makkelijke poule, daarna gaat het wel wat lastig worden voor zequote:Op zondag 8 juni 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou België ver komen? Die hype snap ik dus totaal niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit dus, als frankrijk een beetje de koppies er bij kan houden hebben ze een eitje, eerst poule dan bosnie kwart finale duitsertjes even oprollenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar winnen wel appeltje eitje van Oranje.
#FreeTrapz![]()
Ik zeg niet dat ze ver komen, maar dat was het reserve plan. En waarom? Argentinië is een beetje ver weg, vind je niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou België ver komen? Die hype snap ik dus totaal niet.![]()
Duitsland heb je nog meer kansquote:Op zondag 8 juni 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze ver komen, maar dat was het reserve plan. En waarom? Argentinië is een beetje ver weg, vind je niet?![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze ver komen, maar dat was het reserve plan. En waarom? Argentinië is een beetje ver weg, vind je niet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee naar België gaan welquote:Op zondag 8 juni 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je niet. Gewoon. Niet.![]()
![]()
engeland zou nog te doen zijnquote:niet dat die ver komen
#FreeTrapz![]()
Belgen zijn leuk, en ze hebben goede patat daar. Plus de ervaring daar is uniek. Voor ons is WK vieren al routine.quote:![]()
Je overtuigde me met patatquote:Op zondag 8 juni 2014 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belgen zijn leuk, en ze hebben goede patat daar. Plus de ervaring daar is uniek. Voor ons is WK vieren al routine.![]()
Is mijn lijst wel ingevuld want er staat nog steeds dat ik mee kan doen aan de poule als ik op die link klik.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit. En het bier smaakt er goed. En mijn vader is Belg.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belgen zijn leuk, en ze hebben goede patat daar. Plus de ervaring daar is uniek. Voor ons is WK vieren al routine.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wacht, WAAAAT!?!?! Dit kan echt nietquote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. En het bier smaakt er goed. En mijn vader is Belg.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja staat op ingevuld.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is mijn lijst wel ingevuld want er staat nog steeds dat ik mee kan doen aan de poule als ik op die link klik.
Alleen Tim86 en Vijf_Voor moeten hem nog invullen![]()
Wtfquote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. En het bier smaakt er goed. En mijn vader is Belg.![]()
![]()
Gedeeltelijk mee eens, die Belgen krijgen wel allemaal kapsones nu ze een keer mee doenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belgen zijn leuk, en ze hebben goede patat daar. Plus de ervaring daar is uniek. Voor ons is WK vieren al routine.![]()
![]()
Nu goed?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja staat op ingevuld.
Alleen Tim86 en Vijf_Voor moeten hem nog invullen![]()
en ikquote:Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja staat op ingevuld.
Alleen Tim86 en Vijf_Voor moeten hem nog invullendoe het woensdag/donderdag wel als ik vakantie heb
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Minder COD spelen meer invullenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en ikdoe het woensdag/donderdag wel als ik vakantie heb
![]()
Geen idee hoe de stemming is daar, ik ken geen Belgen. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben veel posities sterker bezet dan Nederland.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, die Belgen krijgen wel allemaal kapsones nu ze een keer mee doen![]()
Ja goffer ik moet werkenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb er al wel echt zin in. Morgenavond weer VI
kutbelg![]()
Dit dus. Kan godverdomme niet wachtenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb er al wel echt zin in. Morgenavond weer VI![]()
![]()
Ik weet niet of het kapsones zijn. Het leeft ineens weer echt in België. Niet zo vreemd trouwens, als je 12 jaar een eindtoernooi hebt moeten missenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, die Belgen krijgen wel allemaal kapsones nu ze een keer mee doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doe tijdens NL - Australie trouwens een GJE'tje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet je morgenavond gaan doen dan? Tijdens Pinksteren?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja had ik ook liever gehad, vandaag werkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik doe tijdens NL - Australie trouwens een GJE'tje.haha de enige wedstrijd die winnen en dan ben je er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het kapsones zijn. Het leeft ineens weer echt in België. Niet zo vreemd trouwens, als je 12 jaar een eindtoernooi hebt moeten missenIk ken wel wat Belgen (studeer in Maastricht hè), en die krijgen opeens een grote mond nu. België heeft een leuk team, maar ik hou er niet van als ik continu hoor 'boohh koertwa en hazaar zijn zo goed we maken jullie in dit jaar'. Dus vooral hen gun ik het gewoon nietquote:Op zondag 8 juni 2014 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee hoe de stemming is daar, ik ken geen Belgen. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben veel posities sterker bezet dan Nederland.![]()
![]()
Meuk klaarzetten voor de rit van dinsdagochtend... Morgen wordt er niet gereden dus hoeft er ook niks klaargezet. Lang/druk weekend voor de horeca geweest dus die moeten allemaal weer bijvullen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat moet je morgenavond gaan doen dan? Tijdens Pinksteren?![]()
Ik moest vorige week wat pakjes bezorgen in Antwerpen, Lokeren en Genk. De Belgen hebben allemaal echt zin in het WK terwijl het bij de Nederlanders nog maar afwachten is. Bij ieder eindtoernooi werden vroeger de straten versierd met oranje vlaggetjes, maar die zie ik nu ook zelden en ik ben in de afgelopen week in het noorden, zuiden en westen geweest.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het kapsones zijn. Het leeft ineens weer echt in België. Niet zo vreemd trouwens, als je 12 jaar een eindtoernooi hebt moeten missenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Tja...wat moet dat moetquote:Op zondag 8 juni 2014 13:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meuk klaarzetten voor de rit van dinsdagochtend... Morgen wordt er niet gereden dus hoeft er ook niks klaargezet. Lang/druk weekend voor de horeca geweest dus die moeten allemaal weer bijvullen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Want Chili is zo goed inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2014 13:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha de enige wedstrijd die winnen en dan ben je er niet bijGewoon door in de poule
![]()
![]()
Heb je niet gezien hoe belabberd we spelen?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Chili is zo goed inderdaadGewoon door in de poule
![]()
Vind je dat gek? Ze hebben een decennium lang moeten toezien hij Ollanders liedjes maakten dat ze de cup gingen winnen. Als er iets arrogant is, is het dat wel...in de ogen van de Belgen dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ik ken wel wat Belgen (studeer in Maastricht hè), en die krijgen opeens een grote mond nu. België heeft een leuk team, maar ik hou er niet van als ik continu hoor 'boohh koertwa en hazaar zijn zo goed we maken jullie in dit jaar'. Dus vooral hen gun ik het gewoon nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je die verdediging gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe belabberd we spelen?![]()
![]()
Jij zal het weten.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je dat gek? Ze hebben een decennium lang moeten toezien hij Ollanders liedjes maakten dat ze de cup gingen winnen. Als er iets arrogant is, is het dat wel...in de ogen van de Belgen dan.![]()
Liedjes maken over de cup winnen is arrogant? Gewoon een beetje positivisme. Glas half vol.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je dat gek? Ze hebben een decennium lang moeten toezien hij Ollanders liedjes maakten dat ze de cup gingen winnen. Als er iets arrogant is, is het dat wel...in de ogen van de Belgen dan.
En anders is het hypocriet van ze.![]()
Teksten als:quote:Op zondag 8 juni 2014 13:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Liedjes maken over de cup winnen is arrogant? Gewoon een beetje positivisme. Glas half vol.
En anders is het hypocriet van ze.
Want van alle landen
gaan wij in de kwartfinale stranden
Zijn niet leuk in een liedje. En het komt ook niet uit met lettergrepen![]()
Laat die gasten ook eens positief zijn. Ze hebben 12 jaar aan moeten horen dat ze er niet bij waren. Nu hebben ze een ploeg om trots op te zijn; ik zou het ook wel weten in hun gevalquote:Op zondag 8 juni 2014 13:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Liedjes maken over de cup winnen is arrogant? Gewoon een beetje positivisme. Glas half vol.
En anders is het hypocriet van ze.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kling klokje klingelingeling!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Teksten als:
Want van alle landen
gaan wij in de kwartfinale stranden
Zijn niet leuk in een liedje. En het komt ook niet uit met lettergrepen![]()
![]()
Guarin, die moet ik hebben. Daar heb ik alles voor over.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
Als EA nou eens volgende week een TOTW geeft waar de international friendlies ook mee tellen dan kringen we een goede TOTW
[ afbeelding ]![]()
Ah, dus daarom maak je je zo druk erover op Twitterquote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
Als EA nou eens volgende week een TOTW geeft waar de international friendlies ook mee tellen dan kringen we een goede TOTW
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet het nooit met EAquote:Op zondag 8 juni 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Onbetaalbare shit ook, vermoedelijk.![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, worser then last week is impossible.![]()
![]()
Niemand geeft nog een neuk om normale FUTquote:Op zondag 8 juni 2014 13:58 schreef Maver24 het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we toch weer een bagger TOTW net zoals deze week alleen dan zonder gold spelers erin.
Anders krijgen we deze meuk
[ afbeelding ]
Daar wordt niemand vrolijk van![]()
Quoten van wie dan? Dat moet wel een ontzettend domme lul zijn wil ie serieus 'worser' schrijvenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow sorry, ik was ook maar wat aan het quoten geslagen![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft nog een Maver24 zijn gelul. Wij willen jeroen.![]()
Dat zijn jouw woordenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Quoten van wie dan? Dat moet wel een ontzettend domme lul zijn wil ie serieus 'worser' schrijven
Maver was boos omdat het TOTW niet naar zijn zin was, dus toen twitterde hij naar Robb dat het niet 'worser then this' kon worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
HONDA oh lordquote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zhano noemt maver een ontzettend domme lul 11!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden
Maver was boos omdat het TOTW niet naar zijn zin was, dus toen twitterde hij naar Robb dat het niet 'worser then this' kon worden
De admins zijn ingeschakeld en ik heb TR gemaakt.![]()
Oh was het Maver? Sorry dan, dan vind ik het geen domme lul.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden
Maver was boos omdat het TOTW niet naar zijn zin was, dus toen twitterde hij naar Robb dat het niet 'worser then this' kon worden![]()
Anders bepaalt hij niet even voor anderen dat het TOTW slecht is.. die van deze week was inderdaad slecht omdat er geen enkele IF in zit die ik wil hebben. Maar als IF Benitez er volgende week is wil ik die bijvoorbeeld wel hebben.![]()
Waarom niet? Als iets vol EAids zit is het WC welquote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft nog een neuk om normale FUT![]()
Zo is dat DS2. Laat je niet in een hoekje zetten. Door niemand nietquote:Op zondag 8 juni 2014 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Anders bepaalt hij niet even voor anderen dat het TOTW slecht is.. die van deze week was inderdaad slecht omdat er geen enkele IF in zit die ik wil hebben. Maar als IF Benitez er volgende week is wil ik die bijvoorbeeld wel hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is te zien aan de markt dat de meeste nog gewoon UT spelen inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2014 14:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iets vol EAids zit is het WC wel![]()
De markt is wel geklapt ja, maar de prijzen stijgen weer licht als ik het goed hebquote:Op zondag 8 juni 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is te zien aan de markt dat de meeste nog gewoon UT spelen inderdaad![]()
TOTW van deze week was de beste van heel het jaar kut vent! IF Alexquote:Op zondag 8 juni 2014 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Anders bepaalt hij niet even voor anderen dat het TOTW slecht is.. die van deze week was inderdaad slecht omdat er geen enkele IF in zit die ik wil hebben. Maar als IF Benitez er volgende week is wil ik die bijvoorbeeld wel hebben.
Heb je hem al geprobeerd?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TOTW van deze week was de beste van heel het jaar kut vent! IF Alex![]()
Ja en hij is gewoon fucking goed. Jammer van zijn lage pace. Als hij 60-70 pace had was hij pas echt bruikbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij is fucking goed maar toch is hij niet bruikbaar?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja en hij is gewoon fucking goed. Jammer van zijn lage pace. Als hij 60-70 pace had was hij pas echt bruikbaar.![]()
Bruikbaar voor het grote publiek.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is fucking goed maar toch is hij niet bruikbaar?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Rossi en Veratti zijn ook vrij goed vergeleken met hun normale FUT versiequote:Op zondag 8 juni 2014 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tip van de dag voor in FUT WC: Pjanic. Baasje is dat![]()
Oké mijn team is inderdaad best wel kut, win maar 50% van mijn wedstrijden ofzo.
Binnenkort alles maar weer eens verkopen, maak ik nog winst ook. Suggesties voor een team van rond de 60.000 coins in divisie 3?![]()
Nog niet het genoegen gehad hen te packen. Lukaku zelfde verhaal trouwensquote:Op zondag 8 juni 2014 14:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Rossi en Veratti zijn ook vrij goed vergeleken met hun normale FUT versie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rolls-reus postte gisteren wel een goede:quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Equis.Viris het volgende:
Oké mijn team is inderdaad best wel kut, win maar 50% van mijn wedstrijden ofzo.
Binnenkort alles maar weer eens verkopen, maak ik nog winst ook. Suggesties voor een team van rond de 60.000 coins in divisie 3?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom zou je in godsnaam Ibarbo op het middenveld zetten? Beste spits van het spel, die zet je gewoon waar hij hoort lijkt me.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rolls-reus postte gisteren wel een goede:
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad, op de bank dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Ibarbo op het middenveld zetten? Beste spits van het spel, die zet je gewoon waar hij hoort lijkt me.![]()
Konko dusquote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Aanradertje dit. Bedenk met net dat ik ook een Serie A RB kan nemen hierinSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zarate als target man, werkt dat wel?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Aanradertje dit. Bedenk met net dat ik ook een Serie A RB kan nemen hierin![]()
Ik heb iets vergelijkbaars, in 41212(2)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Aanradertje dit. Bedenk met net dat ik ook een Serie A RB kan nemen hierin
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, het was wel een grap en ik vond de grap eigenlijk heel goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zo haten. Oh, wacht, je PI. Het is dus een grap en eigenlijk vind je hem ontzettend goed![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rolls-reus postte gisteren wel een goede:
[ afbeelding ]dit kan ik aanraden om te maken ja
![]()
![]()
Konkoooooquote:Op zondag 8 juni 2014 14:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Konko, Abate of Cavanda?
TOTS Maicon kan ik niet betalen![]()
Ik dacht dat die WC FUT wel wat leuker zou worden, maar nee hoor. Ik krijg binnen no-time een paar doelpunten tegen, goed van mijn tegenstander, maar vervolgens maak ik wat aanpassingen en gaat het beter. Ik speelde vervolgens 30 minuten op zijn helft. Alles op de lat, keeper maakte onmogelijke reddingen, etc etc. Ik zei op dat moment tegen mijn broertje: let op, hij krijgt dalijk 1 kans en die scoort ie. En ja hoor, een of andere kk counter
Edit: ik had mn controller neergelegd en nu heb ik Rooney uit die matchpack
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, daarom speel ik hem over de grond aan. Door zijn M/L laat hij zich wat zakken. Dan speel je verder naar Perez/Lavezzi/Di Maria en dan sluit het net zichquote:![]()
![]()
Prima team ja, maar (IF) Bonucci >>>>>>> Chiellini.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:03 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is het beste wat ik kan bedenken voor 60kSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dignequote:Op zondag 8 juni 2014 15:03 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is het beste wat ik kan bedenken voor 60kDat is een houten klaas
![]()
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op zondag 8 juni 2014 15:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima team ja, maar (IF) Bonucci >>>>>>> Chiellini.maar geen idee van de prijzen, misschien gaat het dan wel over de 60k
![]()
Brengt aanvallend helemaal niks. Marcellis daar neerzetten geeft geen kwaliteitsverlies.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Prima speler, niet geweldig maar maakt weinig fouten.![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brengt aanvallend helemaal niks. Marcellis daar neerzetten geeft geen kwaliteitsverlies.tots bedimo doet het ook een stuk beter ja
![]()
![]()
Je hebt ook elke dag een andere.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:03 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is het beste wat ik kan bedenken voor 60k![]()
Die zitten in poule 1 hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:30 schreef Zhano het volgende:
WTF, gewoon een speler van Kameroen in mn FUT WC pack terwijl die er niet eens bij zijn![]()
quote:quote:twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 08-06-2014 om 15:11:32NIEUWS: 'Kameroen weigert af te reizen naar Brazilië' http://t.co/lz11KB0eWW http://t.co/dKhGK59EyG reageer retweet
![]()
Dus?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 08-06-2014 om 15:11:32NIEUWS: 'Kameroen weigert af te reizen naar Brazilië' http://t.co/lz11KB0eWW http://t.co/dKhGK59EyG reageer retweet
Daar kan zon spel als FIFA toch geen rekening mee houden
Als ze dan in een keer wel gaan moeten ze weer toegevoegd worden of?![]()
Niet te serieus nemen Kamiquote:Op zondag 8 juni 2014 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus?
Daar kan zon spel als FIFA toch geen rekening mee houden
Als ze dan in een keer wel gaan moeten ze weer toegevoegd worden of?![]()
![]()
Gemaakt? Doe je netjes.. Maar als ik een printer had ging ik mn inkt er niet aan wastenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef QueZTone het volgende:
Heb ff 'n WK poster gemaakt
Uitprinten en ophangenEnjoy
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefotoshoptquote:Op zondag 8 juni 2014 15:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gemaakt? Doe je netjes.. Maar als ik een printer had ging ik mn inkt er niet aan wasten
Vorige van euro 2008 was deze:![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes. nog een topic om in de gaten te houden.Godverquote:Op zondag 8 juni 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat een blikje Red Bull? Goed topic verder.![]()
![]()
Vooral moeders.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kent mij, ik wil altijd alles serieus nemen.![]()
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op zondag 8 juni 2014 16:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik liet deze met opzeg gaan voor iemand anders
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hadden jullie bij MyCareer ook dat je team de hele tijd verliest? Ik ben gedraft bij de Jazz maar we gaan 1-7 ofzo![]()
![]()
![]()
Götze vervangen door Cazorla. Op het eerste gezicht een goede zet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar was ik met koningsdag nogquote:Op zondag 8 juni 2014 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Het is weer Pinksteren en dus gekkenhuis bij de enige AH in de stad die open is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTF johquote:Op zondag 8 juni 2014 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb vandaag al met 3 verschillende LBs gescoord.. Rodriguez, Campos Toro en Buttner.
Ik dacht dus dat ik niet in de app op mijn mobiel kon omdat ik de web app nog open had staan.. dus ik sloot de web app af en ja hoor, hij deed het. Maar hij deed het niet lang en nu kom ik weer niet in die app.![]()
Had je je eerste wedstrijd beter moeten spelen zodat je bij een beter team gekozen werdquote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hadden jullie bij MyCareer ook dat je team de hele tijd verliest? Ik ben gedraft bij de Jazz maar we gaan 1-7 ofzo![]()
Jij hebt ronaldo ook gekocht toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had je je eerste wedstrijd beter moeten spelen zodat je bij een beter team gekozen werd![]()
Jepquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goed.quote:
Ik speel 442(2) En dan ronaldo lm en dan neymar en benzema st. Werkt goed.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had je team gezien jaquote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goed.
Ik speel 442(2) En dan ronaldo lm en dan neymar en benzema st. Werkt goed.ziet er wel netjes uit
![]()
Ik was alleen gister bij een vriend. En was de meest grote falende fifa avond ooit. We speelde om de helft. en hebben het voor elkaar gekregen om 3x te degraderen terwijl we normaal altijd gewoon in divisie 1 zitten. En ik divisie 1 al paar keer gewonnen heb.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Had je team gezien jaziet er wel netjes uit
![]()
![]()
Nog nooit zoveel fifa aids gehad als gister
Ja maar dat is dus niet chill want dan maak je veel minder minuten.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had je je eerste wedstrijd beter moeten spelen zodat je bij een beter team gekozen werd![]()
Allebei een helft lijkt me best kut ook. Dan kan je beter een hele wedstrijd spelen om er lekker in te komen. Al heb je dan wel weer het risico dat een vd twee steeds kutwedstrijden heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik was alleen gister bij een vriend. En was de meest grote falende fifa avond ooit. We speelde om de helft. en hebben het voor elkaar gekregen om 3x te degraderen terwijl we normaal altijd gewoon in divisie 1 zitten. En ik divisie 1 al paar keer gewonnen heb.![]()
![]()
Nog nooit zoveel fifa aids gehad als gister
Je kan ook met zijn 2en tegelijk natuurlijk, maar dat is wel moeilijker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Co-Op UT lijkt me niet zo chill dat gaat dan nog een stuk sneller in H2H werkt het perfectquote:Op zondag 8 juni 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei een helft lijkt me best kut ook. Dan kan je beter een hele wedstrijd spelen om er lekker in te komen. Al heb je dan wel weer het risico dat een vd twee steeds kutwedstrijden heeft.
Je kan ook met zijn 2en tegelijk natuurlijk, maar dat is wel moeilijker![]()
Als ik tegen iemand met een guest speel in FUT heb ik het juist door die snelheid vaak nog wel lastig. Als het gasten zijn die normaal doen gaat het vaak wel prima, maar 9 op de 10 keer gaan ze dan ultra def spelen en jagen ze steeds als een gek met 2 tot 4 man op de bal. Om de een of andere reden kan je je daar dan veel lastiger uit spelen dan normaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Co-Op UT lijkt me niet zo chill dat gaat dan nog een stuk sneller in H2H werkt het perfect
Maarja..je moet maar zo willen spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een pauperstadquote:Op zondag 8 juni 2014 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee valt mee hoor. Als je gewoon op de goede momenten om de bal vraagt geven ze je die gewoon. Ik scoor meestal tussen de 30 en 40 punten per wedstrijd. ( en heb dan echt maar 1 assist of zoquote:Op zondag 8 juni 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet chill want dan maak je veel minder minuten.)
je kan niet met zijn 2en tegelijk op ps4quote:Op zondag 8 juni 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei een helft lijkt me best kut ook. Dan kan je beter een hele wedstrijd spelen om er lekker in te komen. Al heb je dan wel weer het risico dat een vd twee steeds kutwedstrijden heeft.
Je kan ook met zijn 2en tegelijk natuurlijk, maar dat is wel moeilijkerOp ps3 deden we dat wel altijd. 2vs1. Waren er best goed in.
Ik ben al blij als ik 15 punten schiet per wedstrijd en een assist of 5quote:Op zondag 8 juni 2014 19:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor. Als je gewoon op de goede momenten om de bal vraagt geven ze je die gewoon. Ik scoor meestal tussen de 30 en 40 punten per wedstrijd. ( en heb dan echt maar 1 assist of zo)
Defence spelen is wel lastig heb je nog tips?
![]()
was ik op het begin ookquote:Op zondag 8 juni 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik 15 punten schiet per wedstrijd en een assist of 5Defence spelen is wel lastig heb je nog tips?
ik begon ook op het makkelijkste niveau en dan steeds als ik paar keer een a plus een niveau omhoog. Verdedigen vooral goed zorgen dat je bij je man blijft. Veel l2 (geloof ik. Is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb) ingedrukt houden zodat je voor hem blijf en naar buiten kan dringen zodat die gaan kans heeft om vrij te lopen. En zo snel mogelijk je block upgraden. Een schot blokken en dan meteen counter aanval score leverd veel punten voor je cijfer op.
Oh, ja, ik dacht het zal wel weer iets drugs gerelateerds zijn hequote:
Maar alle gekheid op een stokje: Een roulette lukt me niet eens. Dus skilll moves zijn niet zo belangrijk.![]()
Dan blijft TOTS Reus eigenlijk alleen achter op heading.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ja, ik dacht het zal wel weer iets drugs gerelateerds zijn he
Maar alle gekheid op een stokje: Een roulette lukt me niet eens. Dus skilll moves zijn niet zo belangrijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Logisch, Utah is echt baggerquote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Ik vind Reus niet leuk.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan blijft TOTS Reus eigenlijk alleen achter op heading.![]()
Ik vind TOTS Hazard wel echt een held, maar ik weet niet of je mij als notoire Belgenfapper serieus kan nemen op dat gebiedquote:
De 5* skills van Ronnie zijn een voordeel, maar die gebruik je niet gaf je al aan. Zijn fysiek is een nog groter voordeel natuurlijk. Heel sterk en ook goed in de lucht, wat gewoon erg fijn is. Qua stats zijn de verschillen niet eens zo groot qua strength met TOTS Hazard, maar Ronaldo is altijd wel erg sterk imo. Lijkt eerder op achter in de 80 dan 79. Stats van deze Hazard zijn wel echt veeeeel beter verder en daar kan je haast niet omheen. Deze versie is ook heel moeilijk van de bal te krijgen door de verbeterde strength en zieke agility en balance. Ik ken je spel verder niet echt, maar zou uiteindelijk wel voor Hazard zijn gegaan als ik geen Belgenfapper was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
godverdomme niet helemaal scherpquote:
Xbox live kapot?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Doet het alweer volgens mij. Kreeg een of andere error bij het inloggen (werd van Xbox Live af gegooid, loss als gevolg denk ik)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sup, heb net 100k besteld op fifacoinskopen.nl maar is na een uur nog steeds niet binnen. Ben ik genaaid?![]()
13 euro per 100kquote:Op zondag 8 juni 2014 21:36 schreef Groningert het volgende:
Sup, heb net 100k besteld op fifacoinskopen.nl maar is na een uur nog steeds niet binnen. Ben ik genaaid?je bent sowieso genaaid
![]()
Beste Groningert,quote:Op zondag 8 juni 2014 21:36 schreef Groningert het volgende:
Sup, heb net 100k besteld op fifacoinskopen.nl maar is na een uur nog steeds niet binnen. Ben ik genaaid?
Dat weten we helaas niet.
Mvg,
Klaas T.![]()
13 Euro? Hahahahahaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
13 euro per 100kje bent sowieso genaaid
Echt dom
![]()
ditquote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
13 euro per 100kje bent sowieso genaaid
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel ironisch. Heb inmiddels 1135 items met veel van de beste spelers, maar de Nederlanders ontbreken. Grrrr![]()
Wie is dat nou in je UI?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:50 schreef Kiid het volgende:
Wel ironisch. Heb inmiddels 1135 items met veel van de beste spelers, maar de Nederlanders ontbreken. Grrrr![]()
Dan mag je er wel van uit gaan dat je opgelicht bent.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:36 schreef Groningert het volgende:
Sup, heb net 100k besteld op fifacoinskopen.nl maar is na een uur nog steeds niet binnen. Ben ik genaaid?
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Neem aan dat je een guard bent? Gewoon kijken wat je tegenstander voor type is. Een Wade is relatief eenvoudig te verdedigen want die kan en doet maar 1 ding en dat is driven, daarnaast heeft hij amper de bal. Veel LT gebruiken en niet teveel reachen en als je denkt dat hij gaat driven moet je naar achter rennen , krijg je vaak nog een block. Weet niet wat je nodig hebt voor Lockdown defender maar dat is ook prima, verliezen aanvallers al hun signature skills tegen jou.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik 15 punten schiet per wedstrijd en een assist of 5Defence spelen is wel lastig heb je nog tips?
Dat is onzin. Je weet dat bij NBA drafts de kut teams de hoogste picks krijgen? Ik bakte er geen pepernoot van maar begon wel bij Spurs als 30ste pick ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Deze modus is zo fucking randomHele pot beter zijn, prima voorsprong opbouwen en plots lukt niks meer en eindig je met een 5-3 nederlaag
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef Reemi het volgende:
Deze modus is zo fucking randomHele pot beter zijn, prima voorsprong opbouwen en plots lukt niks meer en eindig je met een 5-3 nederlaag
En wat, 13 euro voor 100k?!
![]()
Morgenavond gaat de E3 weer los en we gaan we lekker stream kijken vanaf 6 uur met Microsoft en om 9 uur geloof ik EA met Fifa 15 ook erbij![]()
We? Ik moet gofferdomme werken.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond gaat de E3 weer los en we gaan we lekker stream kijken vanaf 6 uur met Microsoft en om 9 uur geloof ik EA met Fifa 15 ook erbij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: