SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door rolls-reus op 07-06-2014 22:59:02 ]![]()
Pepe, Miranda en Courtois, maar geen silverquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan ik wel even naar kijken ja. 60k op de ps
Vind de cb's ook niet ideeal nee.. Weet jij iets beters? Het liefst 1 silver en 1 goldAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Voor mijn gevoel speelt Neymar fijner dan Messi en Ronaldo fijner dan Neymar."Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Ronaldo > ibra > neymar > messiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Voor mijn gevoel speelt Neymar fijner dan Messi en Ronaldo fijner dan Neymar.![]()
Neequote:Op is juist goed zo. Nu kan je tenminste normaal op je telefoon kijken. Geen grote plaatjes oid indoen please.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen dequote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeOp is juist goed zo. Nu kan je tenminste normaal op je telefoon kijken. Geen grote plaatjes oid indoen please.
![]()
![]()
om wefut heeft veranderd
![]()
![]()
![]()
Gewoon overal de duurste versie aangeklikt, want die stonden bovenaan. Niet echt een heel creatief team verder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ben je vergeten.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door BroodjeSmeerkaas op 07-06-2014 22:57:34 ]"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Thanksquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon overal de duurste versie aangeklikt, want die stonden bovenaan. Niet echt een heel creatief team verder.zat ook al te kijken naar kallstrom, wil hem nog eens proberen
![]()
![]()
Drieskeeee 1-0Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme Lukaku blessa...laatste minuut en het gaat mis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geweldige spits inderdaad, ik heb hem naast TOTS Doumbia.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:51 schreef Zhano het volgende:
Gewoon iets maken metTOTS Berg
naast Ibra joh...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
1-0, Diego CostaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Zarata.. gaat echt nergens over dat. Heb 'm in een team met Argentijnen.
Handanovic (kan door Serie A cb's)Ansaldi-TOTS Paletta-IF Rodriguez-Zabaleta-Gonzalez-TOTS Perez-Cambiasso-Lavezzi-TOTS Zarate-Di Maria![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alleen de![]()
![]()
om wefut heeft veranderd
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lukaku ook geblesseerd.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Stiekem Willems er tussen gooienquote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef DutchSL het volgende:
We missen wel veel geblesseerde toppers hoor Ribery, Reus, Willems, Falcao, Lukaku etc.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef DutchSL het volgende:
We missen wel veel geblesseerde toppers hoor Ribery, Reus, Willems, Falcao, Lukaku etc.En dan Strootgod vergetenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |