Om welke leeftijd gaat het?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:37 schreef 1elegast8x het volgende:
Kindertelefoon doet er niks aan. Of kan vrij weinig doen. Niemand is er om je te helpen alleen die ene persoon die je al heel lang kent via het internet die je alles verteld en je het meeste liefhebt maar hoe graag die persoon jou ook wilt helpen hij of zij woont te ver weg en os niet in staat jou te helpen. Wat moet deze persoon doen? En wat moet het slachtoffer doen? Ik vraag me vaak af wat je moet doen als je in een vreselijke thuis situatie zit en je geen raad meer weet.
Serieus antwoord nummer 1 das ook een wonder!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Om welke leeftijd gaat het?
Je hebt de reclame campagne gezien van het-houd-niet-op-niet-vanzelf?
Dan weet je wie je ook kunt bellen. Of die persoon zelf te laten bellen.
Je kunt ook altijd nog in een jongerencentrum met een van de jongerenwerkers een gesprek aan gaan. Die kunnen je ook op weg helpen om te vinden wat je mogelijke stappen kunnen zijn. Maar dat is misschien wat lastiger omdat je, zoals je schreef, verder weg woont van diegene waar het om gaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Serieus antwoord nummer 1 das ook een wonder!
Bedankt die reclame heb ik nog niet gezien. Ik weet nu raad.
Wij schamen ons zo erg dat we tot een en hetzelfde volk behoren. Hoe kun je nou zo slecht zijn opgeleid dat je niet eens weet hoe datgene heet waar je je zo over opwindt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:02 schreef 1elegast8x het volgende:
Ik schaam me zo erg dat ik tot een en hetzelfde volk behoor. Hoe kan je nou zo slecht zijn opgevoed dat je zulke flauwen reacties gaat plaatsen. Echt zielig hoor, ze zouden kindjes van onder de 10 niet op forums moeten laten.
Probeer eens dit probeer eens dat en wat als mijn doel nou net ff niet is om slim over te komen maar gewoon hulp krijgen van sociale mensen? Oja zeg dat maar gelijk tegen je bijdehante vriendjes. Niemand mag jullie soort ga weg.:)quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef Nyck het volgende:
Probeer eens huiselijk geweld ipv huishoudelijk geweld. Kom je iets slimmer over. Succes.
Idem dito wat ik net tegen nick zegquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:11 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wij schamen ons zo erg dat we tot een en hetzelfde volk behoren. Hoe kun je nou zo slecht zijn opgeleid dat je niet eens weet hoe datgene heet waar je je zo over opwindt.
Geloof me, dat doel is geslaagd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:14 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
... en wat als mijn doel nou net ff niet is om slim over te komen
en dat een stuk minder.quote:... maar gewoon hulp krijgen van sociale mensen?
Je zou zeggen dat ik het huiselijke geweld begin te begrijpen, als jij het slachtoffer bent.quote:Oja zeg dat maar gelijk tegen je bijdehante vriendjes. Niemand mag jullie soort ga weg.:)
Wat had je anders ook kunnen zeggen he autist;) zo voorspelbaar. Als alle bijdehante mensjes die het leuk vinden om kut te reageren nou eens in het woordeboek "compassie" gaan opzoeken. Dat zou zeer fijn zijn:)quote:
Ik denk vanwege zijn (ontbrekende) kennis van het Nederlands.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:25 schreef Moppert het volgende:
Waarom wil je dat mensen medelijden met je hebben dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |