Dat bedoel ik te zeggen: Wat heb je nou aan dit weer als de zon niet schijnt. Warme en tropische dagen horen gepaard te gaan met veel zonuren. Nu is het net alsof je een hete lucht oven binnenstapt. Dan heb ik liever dat weer van gister waarbij er een stralende zon is te zien en iets minder warmquote:
Ik vind het wel lekker als je hier in Nederland met een korte broek aan naar buiten kunt. Zeker in het weekend.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:16 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen: Wat heb je nou aan dit weer als de zon niet schijnt. Warme en tropische dagen horen gepaard te gaan met veel zonuren. Nu is het net alsof je een hete lucht oven binnenstapt. Dan heb ik liever dat weer van gister waarbij er een stralende zon is te zien en iets minder warm
Hopelijk komen we er de komende dagen bezadigder vanaf want ook morgen stijgt het kwik naar zomerse waarden met regelmatig zonneschijn
Keesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:34 schreef Socios het volgende:
Iedere graad boven de 20 Celsius is er één te veel, zon of geen zon.
Gaat de rails dan uitzetten?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:34 schreef Socios het volgende:
QFT.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:34 schreef Socios het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |