Conclusie daar kom ik dus nooit aan. Ondanks dat ik in een vast schema ben kom ik dus nooit aan omdat onder de normale CAO van die bedrijfstak zaterdag en zondagen als verlof geschreven en ik ze gewoon krijg uit betaald.
quote:
Bij collectieve arbeidsovereenkomst kan worden afgeweken van het eerste en tweede lid, mits:
a. indien de periode gedurende welke wordt afgeweken in duur is beperkt, die overeenkomst voorziet in een regeling op grond waarvan misbruik door elkaar opvolgende perioden van terbeschikkingstelling wordt voorkomen; en
b. indien het een collectieve overeenkomst betreft die van toepassing is op de onderneming waar de terbeschikkingstelling plaatsvindt, die overeenkomst bepalingen bevat op grond waarvan een werkgever zich ervan moet verzekeren dat de aan zijn onderneming ter beschikking gestelde arbeidskrachten de arbeid verrichten tegen de arbeidsvoorwaarden, genoemd in het eerste lid, die voor deze arbeidskrachten bij die overeenkomst zijn voorgeschreven.
Alleen nadeel is dat er totaal geen opvolgende periodes zijn. Maar dan nog vraag ik me af het lijkt sterk dat een uitzend kracht minder rechten heeft ten opzichten van loon en dergelijke