Waarom ga je zelf niet drummen? In een fanfare ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd![]()
Ik ben toch meer van dit soort drum acties
Vond ik altijd te nerderig vroeger en nu kan ik het niet meer met mijn handenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom ga je zelf niet drummen? In een fanfare ofzo?
Wat heb je met je handen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vond ik altijd te nerderig vroeger en nu kan ik het niet meer met mijn handen
Er is zoveel op dit gebied ... Maar wel meestal wel leuk iddquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd![]()
Ik ben toch meer van dit soort drum acties
Zover ik weet wel jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh minder, dat wordt ook steeds erger toch?
Nou, een paar lieve dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh minder, dat wordt ook steeds erger toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Klopt, heel veel verschillende dingenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is zoveel op dit gebied ... Maar wel meestal wel leuk idd
aaaaahhhquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, een paar lieve dan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:17 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
en als je de foto goed draaitJe had hem al eerder geplaatst maar of zonder spoiler of ik had hem niet gezien, maar ik snapte hem de eerste keer dus niet en nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat een lieve hont.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, een paar lieve dan.
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
OK mooi geweest ... tijd om te slapen ... Laters allemaal
truste chufiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
OK mooi geweest ... tijd om te slapen ... Laters allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |