Olifantjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben altijd verliefd, vooral op mezelf, maar ik heb hier ook een slurfdiertje voor mijn genot
Katquote:
Hmm das ook uit de jaren 80 toch, dat mocht ik vroeger niet kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
En de serie Heroes vond ik ook geweldig op het laatste seizoen na
En V ook en en en zucht zoveel leuke series
V wel maar dat hebben ze in 2009 opnieuw gemaakt en was vet goedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm das ook uit de jaren 80 toch, dat mocht ik vroeger niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Braindead2000 op 07-06-2014 02:41:01 ]
V de remake neem ik aan. Ik heb me door het origineel geworsteld maar dat was echt drama.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
En de serie Heroes vond ik ook geweldig op het laatste seizoen na
En V ook en en en zucht zoveel leuke series
pfffffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Joezi op 07-06-2014 02:42:59 ]
Ik geloof het best Parlay vous ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is een binnenpretje van ons door afgelopen nacht![]()
dat vind ik ook weer zo zielig voor de slurfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh sorry hoor![]()
Je had toch een schaar
Nee dat hoeft niet want ik ken ze inderdaad allemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
V de remake neem ik aan. Ik heb me door het origineel geworsteld maar dat was echt drama.
Open deuren als battlestar galactica, stargate universe en caprica zal ik maar niet intrappen als je 4400 al kent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
doe daar even een spoiler overheen voordat iemand knockie ligt met een epelepsie aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |