Zolang er maar geen pik of ballen zichtbaar zijn. Tenminste, nooit gezeik over gehad.quote:
Probeer het eens uit, ik durf nietquote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang er maar geen pik of ballen zichtbaar zijn. Tenminste, nooit gezeik over gehad.
quote:
SPOILER: NSWF en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Rezania op 08-06-2014 23:00:28 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zeker krijsende, twaalf uur lang, voor je in het vliegtuigquote:
En die ouders maar volhouden dat kinderen krijgen het mooiste is wat je kan overkomen.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker krijsende, twaalf uur lang, voor je in het vliegtuig
Want jij weet natuurlijk precies hoe dat gaat?quote:
Ik weet hoe de omgeving dat ervaart.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want jij weet natuurlijk precies hoe dat gaat?
Ik snap de ophef niet echt, het verschilt niet veel van beelden uit de Oudheid.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:54 schreef wonderer het volgende:
http://lockerdome.com/hap(...)289/6686406428992017
Volgens mij zijn er wel mensen hier die dit kunnen waarderen (nsfw).
Is wel een logisch gevolg van de huidige losbandigheid, ja. Golfbewegingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik snap de ophef niet echt, het verschilt niet veel van beelden uit de Oudheid.
Soms heb ik het idee dat we aan het terugkeren zijn naar een soort Nieuw Victoriaanse Preutsheid.
verwekkingsmoment. Maar daarna gaat het vergafwaardsquote:Op maandag 9 juni 2014 16:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En die ouders maar volhouden dat kinderen krijgen het mooiste is wat je kan overkomen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:54 schreef wonderer het volgende:
http://lockerdome.com/hap(...)289/6686406428992017
Volgens mij zijn er wel mensen hier die dit kunnen waarderen (nsfw).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |