Ik rijd geen auto meer de laatste tijd ... Ben goed bezigquote:
Is dat zo, vertelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga vreemd hier hoorde ik en dat ZZ top is te simpel.
Pop liedjes op school zingen ? Das na mijn tijd blijkbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg die moesten we zo vaak zingen op school![]()
Toch wel weer leuk
Ik ook niet want ik heb geen auto meer, god wat mis ik dat soms, keihard meebleren in de auto zonder dat iemand me hoortquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rijd geen auto meer de laatste tijd ... Ben goed bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was ik volgens Fann, omdat ik met chocoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga vreemd hier hoorde ik en dat ZZ top is te simpel.
Denk het wel ja en ik weet ook nog goed dat ik op de middelbare een leraar had die gek van de Beatles was dus dat hebben we een jaar lang moeten leren die liedjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Pop liedjes op school zingen ? Das na mijn tijd blijkbaar
oplosing:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat lekker drinkt
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:22 schreef isax het volgende:
moet ze allemaal hebben!HebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo blij dat ik niet meer alles wil hebben, scheelt een hoop ellende![]()
![]()
Wat wat wat, waar word ik nu weer van beschuldigdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was ik volgens Fann, omdat ik met choco
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:22 schreef isax het volgende:
moet ze allemaal hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb deze mok er vandaan, zie alleen dat ze hem niet meer hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder qua DW spul nog een klein dalekje, en een klein tardisje. En nog een iets grotere dalek die ik van een vriendin gekregen heb. En die Union Flag dalek heb ik uit Londen meegenomen
🐙
Ik zeur graag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat zo, vertel
En ZZ top is gewoon leuk af en toe, ouwe zeurGeintje
Ja met de Beatles opgegroeid ... Begin jaren wel gemist , maar eind 60 begon het te dagen hierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het wel ja en ik weet ook nog goed dat ik op de middelbare een leraar had die gek van de Beatles was dus dat hebben we een jaar lang moeten leren die liedjes.
Vind ze nu nog steeds wel leuk en ken ze meezingen, niet dat dat moeilijk is bij beatles liedjes
ik heb tijden gehad dat ik mezelf echt in de nesten werkten met geldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben![]()
![]()
Zo blij dat ik niet meer alles wil hebben, scheelt een hoop ellende![]()
I like the way you think.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
oplosing:
http://www.thinkgeek.com/product/e59c/?srp=2
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb deze mok er vandaan, zie alleen dat ze hem niet meer hebben.nerd dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder qua DW spul nog een klein dalekje, en een klein tardisje. En nog een iets grotere dalek die ik van een vriendin gekregen heb. En die Union Flag dalek heb ik uit Londen meegenomen
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb tijden gehad dat ik mezelf echt in de nesten werkten met geld
niet dat ik slecht met geld ben maar omdat ik gewoon knettertje was en dacht dat mijn bank automatisch werd aangevuld
Ik vooral met Queen, Beatles vond mijn moeder niets aan dus dat hoorde ik pas op schoolquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met de Beatles opgegroeid ... Begin jaren wel gemist , maar eind 60 begon het te dagen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |