abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:54:18 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141249933
_O-

Maar stonden jullie echt tussen de beesten dan? Want eten op de kinderboerderij doe ik echt alleen op de gebieden waar geen beesten komen. En voeren mag hier sowieso niet.
pi_141250103
Ja ze laten de dieren gewoon loslopen. En de konijnen zitten in rennen die weer in een grote ren staat. Daar kun je dan in. En soms laten ze wat konijnen loslopen. De pony's staan binnen een hek, maar de geiten en ezels dus (meestal) niet.

Voeren mag hier volgens de voorschriften.
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:06:54 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141250334
Ja hier lopen ze ook gewoon los. Behalve in de gebieden waar de picknicktafels zijn. Maar als je ze mag voeren dan vind ik het ook weer een ander verhaal trouwens.
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:08:25 #154
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_141250390
Het lijkt wel een klucht Danic :D Hopelijk is het trauma bij Eva niet al te groot.

Ik heb een nieuwe baan gevonden *O* Ik ga wel meer werken dan voorheen en om dat meer werken te laten lonen wil ik een mix van kdv en gastouder maken qua opvang.
Kdv zit hij al maar een gastouder is nieuw. Er lijken me niet zo heel veel zaken anders waar ik op moet letten bij een kennismaking maar is misschien hebben jullie toch nog tips? Juud die zelf gastouder is bijvoorbeeld...?

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 18-06-2014 17:14:54 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:11:07 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141250472
Gefeliciteerd Lazi! *O*
pi_141250483
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, lazi! *O*
  woensdag 18 juni 2014 @ 18:17:37 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_141252913
Lazi kijk goed naar de kosten en de service van het bureau. En waarvoor je wel en niet betaald.
Gaaf van je baan!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 18 juni 2014 @ 18:54:57 #158
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_141254897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef danic het volgende:
Wij gingen vandaag ff een frisse neus halen ondanks budweer. Dus naar de kinderboerderij. Zakje worteltjes mee.
Komen we daar, staan er 10 meter verder ofzo 2 oude ezels. Oké check.
We lopen naar wat geitjes en ik wil die zak worteltjes opentrekken. Eva staat met haar rug naar me toe voor me.
Terwijl ze zich omdraait kijk ik ook naar rechts. Staat ineens doe ezel naast me!! Ik schrok me de tandjes!!
En Eva nog meer want die stond oog in oog met die ezel.
Kind helemaal in paniek, stuitert naar me toe en klimt bijna in me, ezel blijft tegen me aangeleund staan, ondertussen duikt de shetlandpony op het hek om te kijken wat er te eten valt en die geiten? Die sprongen tegen me op :X
Echt hè?!?! Ik die beesten van me 'afgeslagen' en weggelopen. Ff rustig bij de varkens kijken.
Kindjes een koekje, ff tot rust komen. Staat er ineens een pauw naast eva die wel trek had in haar koekje |:(
Kind weer over de rooie.

En zo hebben we nog een aanvaring gehad met het hondje, een Vlaamse reus en geiten die ineens het binnenverblijf inliepen terwijl wij op adem stonden te komen.
Allemaal losse momenten, en bij alle momenten eva in paniek.

Denk dat het trauma er nu wel goed inzit -O-
Hahaha ik zie het zo voor me _O- Komisch hoor!

En dan heb je mij nog niet gezien, op een holletje met Rayen onder mijn ene arm en de buggy in de andere. Vluchtend voor een groep ganzen in de aanval _O-
Ik scheet haast in m'n broek :@ en Rayen maar gillen aangestoken door mijn angst :@ :+
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 18 juni 2014 @ 19:03:45 #159
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141255311
M wilde laatst een kalkoen knuffelen ( :? ) en dreef hem vervolgens in een hoek. Vond de kalkoen niet leuk :X

gelukkig was ik sneller dan de kalkoen >:)
pi_141256801
Gefeliciteerd Laziness! !!!

Sofie heeft de avond van dr leven. Ze mag opblijven met chips en cola. Luuk ligt al wel in bed.

[ Bericht 37% gewijzigd door kaatjejannie op 19-06-2014 20:06:44 ]
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2014 @ 19:28:46 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141257006
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 19:03 schreef Kyara het volgende:
M wilde laatst een kalkoen knuffelen ( :? ) en dreef hem vervolgens in een hoek. Vond de kalkoen niet leuk :X

gelukkig was ik sneller dan de kalkoen >:)
dus jij at kalkoen die avond? :Y)

komisch al die verhalen :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_141257241
Lazi, gefeliciteerd met je baan. Wat mij zo te binnen schiet, kijk of je een vast bedrag per maand betaald aan bemiddelingskosten, of dat er per uur een bedrag opkomt.

A. zat aan tafel te prikken in zijn eten en vroeg toen zelf of hij naar bed toe mocht.
Hij wil 's middags niet meer slapen, maar dat is soms nog net wat teveel.

En volgend het consultatiebureau hebben wij een coöperatieve peuter. Hij heeft wel zijn buien, maar over het algemeen is hij heel gezellig en leuk en lief.
  woensdag 18 juni 2014 @ 19:59:19 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_141258936
Ik ga morgen de ha bellen. Roy gilde het weer uit en weer heftige luier uitslag. Helemaal weg was het niet maar ineens weer helemaal terug.
zelfs douchen wilde niet lukken zodra er water over Roy zijn billen ging krijste hij het uit ;(

ik wil nu echt even een beter middeltje.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_141259297
Ahw Bar. Wat sneu ;( Hopelijk trekt het gauw weer een beetje bij.
Billie heeft op het moment ook vuurrode kapotte billetjes. Ik had een poepluier gemist :@. ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_141259392
Wat sneu voor hem bar.

Danic dan is ze ookal bijna zindelijk. Mogen tt en mijn dame ook eens eerder zijn? ;) eva is met alles zo snel. En wat een gebeurtenissen bij de kinderboerderij zeg.

Wij hebben ean vandaag ingeschreven op school toch ook wel raar. Gisteren nog flink voor d'r geshopt bij 4ff.
pi_141259421
Oh naar bar, hopelijk hebben ze iets voor hem.

gefeliciteerd lazi, geen tips.

gezellig KJ. Yaro drinkt nog steeds geen prik (als je zegt dat hij het niet lust probeert hij het niet :P)
Itt kyan die vind prik dus wel lekker. Gelukkig drinken wij het zelden overdag.
  woensdag 18 juni 2014 @ 20:15:45 #167
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_141259947
_O- Danic ! Ik zie 't helemaal voor me :D

Lazi, gefeliciteerd met je nieuwe baan :)

Gezellig KJ, O+

zielig bar :( Hopelijk krijg je iets wat wel werkt...

Priklimonade...ik moet hier geen fles op de tafel laten staan, want mevrouw draait zo de dop eraf en zet de fles aan dr mond :X Vorige week had ze een beker cola ingeschonken voor zichzelf :')
pi_141260838
Gefeliciteerd Lazi *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141261097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oh naar bar, hopelijk hebben ze iets voor hem.

gefeliciteerd lazi, geen tips.

gezellig KJ. Yaro drinkt nog steeds geen prik (als je zegt dat hij het niet lust probeert hij het niet :P)
Itt kyan die vind prik dus wel lekker. Gelukkig drinken wij het zelden overdag.
sofie mag alleen cola als er iemand jarig is. En dan zo af en toe eens extra. Ze vindt het niet eens super lekker, maar is intens blij als ze het mag.

Wij drinken het zelden. Vooral als de kinderen in bed liggen.

Wat sneu bar.
*poef* nu is het weg
pi_141261342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ga morgen de ha bellen. Roy gilde het weer uit en weer heftige luier uitslag. Helemaal weg was het niet maar ineens weer helemaal terug.
zelfs douchen wilde niet lukken zodra er water over Roy zijn billen ging krijste hij het uit ;(

ik wil nu echt even een beter middeltje.
Arme Roy -O- :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 18 juni 2014 @ 20:53:36 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141261637
Wat sneu Bar -O-
Hopelijk heeft de ha een beter middeltje :*
  woensdag 18 juni 2014 @ 20:55:17 #172
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_141261745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:08 schreef laziness het volgende:
Het lijkt wel een klucht Danic :D Hopelijk is het trauma bij Eva niet al te groot.

Ik heb een nieuwe baan gevonden *O* Ik ga wel meer werken dan voorheen en om dat meer werken te laten lonen wil ik een mix van kdv en gastouder maken qua opvang.
Kdv zit hij al maar een gastouder is nieuw. Er lijken me niet zo heel veel zaken anders waar ik op moet letten bij een kennismaking maar is misschien hebben jullie toch nog tips? Juud die zelf gastouder is bijvoorbeeld...?
Ik zou proberen om een gastouder te vinden waar ie straks na schooltijd ook naartoe kan ipv naar de BSO, dus dat ie nu 1-2 dagen ofzo gaat en dat je hem straks niet naar de BSO doet, maar naar haar. Maar dat is mijn persoonlijke mening. ;)
Waar je op moet letten is het huis, wat is er aan speelgoed, wat onderneemt ze met de kinderen, hoeveel tv mogen ze kijken e.d. Ze moet geregistreerd zijn bij de gemeente en bij een Gastouder bureau, bij die laatste zit er verschil en prijs en in kwaliteit, google en rondvragen wil wel eens helpen.

Ik zou gericht zoeken naar iemand die niet teveel kindjes heeft, want dan gaan kleintjes al snel voor. Dan liever iemand die iets ouder is en hem aandacht en zorg kan geven na schooltijd.

Mocht je nog iets willen weten, pm me maar.
  woensdag 18 juni 2014 @ 20:57:37 #173
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_141261907
_Bar_ Kan het geen schimmel zijn? Het klinkt heel erg als wat Larissa vorig jaar had in de zomer (komt vaak voor met warm weer i.c.m. luiers).
Wel heel zielig :'(

Danic, klinkt als de keer dat ik met Larissa naar de kinderboerderij ging, en een pauw zich kenbaar maakte vlak bij mij. Vloog een meter in de lucht van schrik hahaha

Mefke: jouw advies klinkt hetzelfde als die van de ambulante hulp, die zei vanmorgen ook dat ik aan de kinderarts moest vragen of er een kinderpedagoog aanwezig is in het ziekenhuis. Gelukkig komt de hulp nog een keer extra, een paar dagen na Larissa haar operatie. Echt superfijn vind ik dat :)

Over haar medicatie: ze krijgt al 2x per dag Q-var (puffer) om haar longen te beschermen. Daarnaast krijgt ze ook vloeibare aerius vanwege hooikoorts.

Larissa heeft gisteren ook een wc-diploma meegekregen, zo leuk :) En Danic, ze krijgt 's nachts wel gewoon nog een luier om hoor, dus ze lopen nog gelijk ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_141262262
Ik ben als kind ook eens door ganzen achterna gezeten ben nog bang voor ze. En tijdens een rondvaart aangevallen door een zwaan die zijn vrouwtje en nest verdedigde. Hij kwam zo de boot in. Het arme beest had er een dagtaak aan want er kwamen telkens boten voorbij.

Hier een volledig zindelijke ean. Maar ik ben er vanavond al tig keer heen geweest. plas/poep/dorst/vies shirt/koud/andere broek aan/plas en weer poep/weer dorst.
Ze kan alles prima zelf maar bij poep moeten wij vegen maar sinds vandaag moet ik ook bij plas een wcpapiertje geven.
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:48 #175
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_141262324
Zo, nu de rest ook nog.... :)

Bar, wat enorm sneu voor Roy, ik hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Danic, ik moest ook lachen om je boerderij verhaal, arme kleine meis.... Op beeld zal het er als slapstic uit hebben gezien.

Tankgirl, ik zou zeker niet zomaar zo'n ingreep laten doen. Ik zou eerder eerst een natuurlijk geneesmiddel proberen of naar een homeopaat gaan. Pas als dat niet helpt evt de ingreep laten doen. Ik vind het nogal wat voor een peuter om zoiets te ondergaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')