Hahaha ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef danic het volgende:
Wij gingen vandaag ff een frisse neus halen ondanks budweer. Dus naar de kinderboerderij. Zakje worteltjes mee.
Komen we daar, staan er 10 meter verder ofzo 2 oude ezels. Oké check.
We lopen naar wat geitjes en ik wil die zak worteltjes opentrekken. Eva staat met haar rug naar me toe voor me.
Terwijl ze zich omdraait kijk ik ook naar rechts. Staat ineens doe ezel naast me!! Ik schrok me de tandjes!!
En Eva nog meer want die stond oog in oog met die ezel.
Kind helemaal in paniek, stuitert naar me toe en klimt bijna in me, ezel blijft tegen me aangeleund staan, ondertussen duikt de shetlandpony op het hek om te kijken wat er te eten valt en die geiten? Die sprongen tegen me op![]()
Echt hè?!?! Ik die beesten van me 'afgeslagen' en weggelopen. Ff rustig bij de varkens kijken.
Kindjes een koekje, ff tot rust komen. Staat er ineens een pauw naast eva die wel trek had in haar koekje![]()
Kind weer over de rooie.
En zo hebben we nog een aanvaring gehad met het hondje, een Vlaamse reus en geiten die ineens het binnenverblijf inliepen terwijl wij op adem stonden te komen.
Allemaal losse momenten, en bij alle momenten eva in paniek.
Denk dat het trauma er nu wel goed inzit
dus jij at kalkoen die avond?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:03 schreef Kyara het volgende:
M wilde laatst een kalkoen knuffelen () en dreef hem vervolgens in een hoek. Vond de kalkoen niet leuk
gelukkig was ik sneller dan de kalkoen
sofie mag alleen cola als er iemand jarig is. En dan zo af en toe eens extra. Ze vindt het niet eens super lekker, maar is intens blij als ze het mag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oh naar bar, hopelijk hebben ze iets voor hem.
gefeliciteerd lazi, geen tips.
gezellig KJ. Yaro drinkt nog steeds geen prik (als je zegt dat hij het niet lust probeert hij het niet)
Itt kyan die vind prik dus wel lekker. Gelukkig drinken wij het zelden overdag.
Arme Royquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ga morgen de ha bellen. Roy gilde het weer uit en weer heftige luier uitslag. Helemaal weg was het niet maar ineens weer helemaal terug.
zelfs douchen wilde niet lukken zodra er water over Roy zijn billen ging krijste hij het uit![]()
ik wil nu echt even een beter middeltje.
Ik zou proberen om een gastouder te vinden waar ie straks na schooltijd ook naartoe kan ipv naar de BSO, dus dat ie nu 1-2 dagen ofzo gaat en dat je hem straks niet naar de BSO doet, maar naar haar. Maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:08 schreef laziness het volgende:
Het lijkt wel een klucht DanicHopelijk is het trauma bij Eva niet al te groot.
Ik heb een nieuwe baan gevondenIk ga wel meer werken dan voorheen en om dat meer werken te laten lonen wil ik een mix van kdv en gastouder maken qua opvang.
Kdv zit hij al maar een gastouder is nieuw. Er lijken me niet zo heel veel zaken anders waar ik op moet letten bij een kennismaking maar is misschien hebben jullie toch nog tips? Juud die zelf gastouder is bijvoorbeeld...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |