Dat is ook zo. HEMA heeft gewoon merkproducten, met HEMA label. De drop is ook van Venco.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zou ook kunnen dat het plaksel in dat HEMA-pakje gewoon uit de fabriek van Perfax komt. In principe kan je nou ook weer niet zoveel verkloten aan een pakje stijfsel...
Maar uit de Perfax fabriek kan ook bagger komen. De patat van de Lidl komt bijvoorbeeld uit de Aviko fabriek, maar Lidl stelt heel andere eisen aan de gebruikte aardappels dan die die worden gebruikt voor het Aviko spulquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zou ook kunnen dat het plaksel in dat HEMA-pakje gewoon uit de fabriek van Perfax komt. In principe kan je nou ook weer niet zoveel verkloten aan een pakje stijfsel...
Ja en nee. De gestelde eisen zijn minimum-eisen. Voor frieten kan ik me voorstellen dat de aardappelen een bepaalde grootte moeten hebben terwijl er bij Lidl ook kleinere stukjes inzitten. Ik heb ooit bij een kleinere brouwerij gewerkt, waar ze op zeker moment luxebier overhadden in het vat en de blikjes op waren. Omdat deze brouwerij ook bier voor de Aldi in blik deed, hebben we het luxebier wat over was maar afgevuld in Karlsquell (Aldi) blikjes. Geeft de Aldi niks om, want het gaat om minimum-eisen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar uit de Perfax fabriek kan ook bagger komen. De patat van de Lidl komt bijvoorbeeld uit de Aviko fabriek, maar Lidl stelt heel andere eisen aan de gebruikte aardappels dan die die worden gebruikt voor het Aviko spul
Maar de minimumeisen voor Hema zullen misschien lager liggen dan die Perfax voor haar eigen producten stelt. Dat was bij de Aviko bijvoorbeeld wel, zorgen dat je aan de maximale hoeveelheid toegestane suiker zit en de stukjes de minimumgrootte hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja en nee. De gestelde eisen zijn minimum-eisen. Voor frieten kan ik me voorstellen dat de aardappelen een bepaalde grootte moeten hebben terwijl er bij Lidl ook kleinere stukjes inzitten. Ik heb ooit bij een kleinere brouwerij gewerkt, waar ze op zeker moment luxebier overhadden in het vat en de blikjes op waren. Omdat deze brouwerij ook bier voor de Aldi in blik deed, hebben we het luxebier wat over was maar afgevuld in Karlsquell (Aldi) blikjes. Geeft de Aldi niks om, want het gaat om minimum-eisen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |