SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Nickskuh het volgende:
Gaat Chelsea heel atletico kopen of wat? Filipe Luis, Tiago, Costa en dan Courtois ook nog terug![]()
ja man, ik volg dit forum nu een tijdje maar zag toevallig dat je een team had gepost vanochtend en match net precies dat team met spaanse vlagquote:![]()
Ohhquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef GustavoFring het volgende:
[..]
ja man, ik volg dit forum nu een tijdje maar zag toevallig dat je een team had gepost vanochtend en match net precies dat team met spaanse vlagmet Dzeko en RVP ja
![]()
kk op nick
Poker, jammer dat Litmanen en ik geen ps3 hebben. Je kan nog veel van onze COD skills leren
gr![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
kk op nick
Poker, jammer dat Litmanen en ik geen ps3 hebben. Je kan nog veel van onze COD skills leren
gr
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Chelseaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
kk op nick
gr![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hey Nickskuh ga eens snel terug naar je lurkholNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meh ben niet meer zo goed in shooters vrees ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
kk op nick
grEn wat zeggen we dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat heb ik bij nog geen 1 cod gehaaldAl had ik meestal ook geen zin om te prestige. Bij deze cod had ik het probleem dat als ik met vrienden in een party zat de verbinding zo kut wat dat er geen zak meer aan was. En alleen spelen is wel even leuk. Maar met vrienden toch een stuk leuker.
![]()
Tering COD.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meh ben niet meer zo goed in shooters vrees ik
[..]
En wat zeggen we dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oke. Waar?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
Zo mijn tentamen van vanochtend nu zeker gehaald
Gratis bier voor iedereen vnv.![]()
gratsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
Zo mijn tentamen van vanochtend nu zeker gehaald
Gratis bier voor iedereen vnv.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: