quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Uitslag Utopia-SC Top100 mei 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan niet, niet weer he
![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heeft iemand hier verstand van computersoftware
Awesome, doet me denken aan de Space Whale uit The Beast Below aflevering van Doctor Whoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel los te lezen zijn van elkaar hoor. Want in andere tijden.
Je zou het voor de zekerheid eens kunnen opzoeken.
Night's dawn heeft wel levende starships..die mis je misschien dan in de Dreaming Void.
Nee toch, nee, nee nee, nee dat kan niet. oooohh wat erg eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent de queen van heel Fok in mei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen problemen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Joezi en bacon gaan me nooit meer aardig vinden nu
Tja, ik vind het ook niet kunnen, zeker niet als ze moeten concurreren met internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat winkels systematisch, en weken achter elkaar, van veel reeksen het eerste deel niet in huis hebben. Ik heb dat ook vaak bij manga's, zie je een serie die je leuk lijkt, hebben ze alleen drie, vier en zes of zo
Dat iets een keer op is, sure, dat is logisch, maar zo kan je toch niet door een boekenwinkel browsen om iets nieuws te vinden? Dat is de hele meerwaarde van zo'n winkel over een website
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Uitslag Top100 heel Fok mei 2014.Ik schaam me wel een beetje nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En liet het aan mijn zoon zien en die zei, ja je hebt geen leven he.![]()
Even in elkaar slaan nu![]()
Zoiets ja! De kapiteins hebben een speciale band met ze. Ze groeien zelfs in de zelfde externe artificiële baarmoeder ( als ik me goed herinner)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Awesome, doet me denken aan de Space Whale uit The Beast Below aflevering van Doctor Who
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een beetje nu![]()
En liet het aan mijn zoon zien en die zei, ja je hebt geen leven he.![]()
Even in elkaar slaan nu
Uhuh. Gelukkig heb ik in Rotterdam de Donner zitten, die nog wel eens wat minder populaire dingen in huis heeft. Ze zijn groot genoeg om naast de populaire troep ook wat leuker spul te hebben. Ook al is het assortiment niet altijd even diep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja, ik vind het ook niet kunnen, zeker niet als ze moeten concurreren met internet.
maar merk ook dat boekenwinkels steeds meer over gaan op gemakshop. Slecht ruimte voor snelle verkoop van thrillers en andere populaire dingen/cadeautjes.
Een serie aanvullen is het minste wat je kunt doen.
Het staat op de to-do list. Maar daar staat een hoop op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb geen zin om illegale links te posten, maar iedereen die geinteresserd is in manga/anime, moet Jojo's Bizarre adventure toch kunnen waarderen.
Lees de manga dan eerst, en kijk daarna de serie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het staat op de to-do list. Maar daar staat een hoop op.
Ik had mijn feiten weer eens niet op een rijtje wbt Hamilton. geen confederation, maar commonwealth..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/skittledalek
Kijk, een hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik kwam van de week een paar interessante afbeeldingen tegen van NAZO NO KANOJO. Ken je dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lees de manga dan eerst, en kijk daarna de serie.
http://myanimelist.net/animelist/PaRoDiUzZquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/skittledalek
Kijk, een hoop.
Ik ben vorig jaar maart pas begonnen met systematisch anime kijken. Hiervoor had ik alleen Akira, een paar Ghibli films, en Fullmetal Alchemist gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/PaRoDiUzZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |