Hoe ruim moet ik computersoftware benaderen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heeft iemand hier verstand van computersoftware
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hangt er van af wat je probleem is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nintendo heeft daar een bepaald beleid is, en dat is ook logisch, aangezien ze zich al jaren lang voornamelijk richten op families.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Er was eens een goeie pokerspeler op Pokerstars geloof ik, die heette IHateJuice. Op een gegeven moment was hij verplicht zijn screenname te veranderen. Ik weet niet of het racistisch bedoeld was (het was wel een Duitser) want je kan er verschillende betekenissen aangeven. Juice= sap en rake (fee). Juice kan ook een verbastering zijn van you. Of inderdaad jews.
Oh en ik zie dat je vandaag overleeft hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:35 schreef Braindead2000 het volgende:
pfff, net op tijd, ik zie dat de wodka op is, gauw naar de supermarkt.
Oooohquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van Bas dus dat valt mee.
Ranma 1/2 kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Voxs het volgende:
Hier nog amine-liefhebbers? Ik niet per se maar kwam dit tegen.
http://www.openculture.co(...)anime-1917-1931.html
"Hee anime"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Voxs het volgende:
Hier nog amine-liefhebbers? Ik niet per se maar kwam dit tegen.
http://www.openculture.co(...)anime-1917-1931.html
Hmm, misschien geen goed teken dat ik dat allemaal al heb gezienquote:And the form has spawned some clear masterpieces from Katsuhiro Otomo’s Akira to Mamoru Oishii’s Ghost in the Shell to pretty much everything that Hayao Miyazaki has ever done.
dan kies ik voor het laatstequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol moet je eens voor de gaan doen, keppeltje op en dan door Den Haag lopen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hee anime"
"Naww ik dacht dat er anime stond"![]()
*klikt link*
"Toch anime!"
[..]
Hmm, misschien geen goed teken dat ik dat allemaal al heb gezien
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook nietquote:
Dat had ik al gebrobeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook niet
Dat is kut danquote:
Wat is een gif programma?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |