Maar als ze niet bikkelhard waren (mannen en vrouwen) dan bestond Israel niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon bikkelhard geworden, ook veel psychische problemen en drugsmisbruik.
Hypocriet door het zieke geloof wat ze zelfs een ras noemen. Als je geen Joodse moeder hebt ben je al minderwaardig.. Verder zijn velen niet eens gelovig, maar veel religieuze praktijken worden gewoon opgedrongen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? En hoe komt het tot uiting dat ze verpest zijn door het leger?
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Done....
Weet je dat nou nog niet![]()
Let eens een beetje beter op joh!![]()
Achterhoeker...
Maar vanwaar die vraag?
Als je 40+ bent wordt het discutablequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
Even modevraagje: Spijkerbroek afknippen, mag dat weer? Als man zijnde dan he.....
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ah hopen dat nummer met isa in de uitzending komt, is er nu voor![]()
![]()
Duidelijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorry
Je onderschrift en de "oe" en de brommert
ik heb het nog niet gezien geloof ik, maar om mij mag je. misschien wordt je wel trendsetterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
Even modevraagje: Spijkerbroek afknippen, mag dat weer? Als man zijnde dan he.....
Perfect is het nergens. Als ik verplicht zou worden om in het Midden-oosten te leven dan is Israel vele malen leefbaarder dan omringende landen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hypocriet door het zieke geloof wat ze zelfs een ras noemen. Als je geen Joodse moeder hebt ben je al minderwaardig.. Verder zijn velen niet eens gelovig, maar veel religieuze praktijken worden gewoon opgedrongen.
Hoe bedoel je anti-Israel? Tegen de regering? Ik neem aan dat ze niet hun eigen land willen opheffen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook alleen maar met hun geloof schermen om dat land op te eisen. Echter de echt ultra orthodoxe joden zijn zwaar anti Israël.
Nah dat valt ook wel mee hoor, ben toen ook op de Westerlijke Jordaanoever, Jordanie en Egypte geweest, vriendelijk volk.. In Israël wordt je bij de grens al uitgekotst als je niet Joods bent.. Maar gewoon heel tegenstrijdig... het is ook een heel modern land aan de andere kant met veel drugs en party'squote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Perfect is het nergens. Als ik verplicht zou worden om in het Midden-oosten te leven dan is Israel vele malen leefbaarder dan omringende landen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorry
Je onderschrift en de "oe" en de brommert
Ja zeker wel.. In de Thora staat dat ze geen recht hebben op een eigen land hebben ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je anti-Israel? Tegen de regering? Ik neem aan dat ze niet hun eigen land willen opheffen.
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Goedenavond Inodder. Nog niet aan het voetballen?
Hahaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....
[ afbeelding ]
Hogedrukketel daar. Onbegrijpelijke diepgewortelde strijd.quote:
Maar nu noem je 3 dictaturen waar moslimextremisme de kop ingedrukt wordt. Zouden die landen/gebieden ook zo prettig zijn als je alle krachten de vrije loop laat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah dat valt ook wel mee hoor, ben toen ook op de Westerlijke Jordaanoever, Jordanie en Egypte geweest, vriendelijk volk.. In Israël wordt je bij de grens al uitgekotst als je niet Joods bent.. Maar gewoon heel tegenstrijdig... het is ook een heel modern land aan de andere kant met veel drugs en party's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |