En als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb dan zijn het wel krakers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger zelfs naar punkbands in kraakpanden.
Vaak zingen ze wel slecht hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slecht zingen doen ze niet, het is meer wat ze zingen wat me dan irriteert
Maar als ik ooit naar de toppers zou gaan ofzo (wil er niet dood gevonden worden) dan zou ik wel meezingen ivm de gezelligheid
Rita Verdonk ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger zelfs naar punkbands in kraakpanden.
Ik ben nooit geswitched. Ik kwam als eerste met mijn rechter arm gestrekt uit de vagina van mijn moeder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rita Verdonk ookWanneer ben je geswitched?
Ik ook niet maar soms ontkom je niet aan dat gekrakeel als je er langs zaptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet omdat ik er niet naar luister![]()
Hoe sta je tegenover joden?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nooit geswitched. Ik kwam als eerste met mijn rechter arm gestrekt uit de vagina van mijn moeder.
Ik kijk nooit naar de tv dus geen last vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook niet maar soms ontkom je niet aan dat gekrakeel als je er langs zapt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nooit geswitched. Ik kwam als eerste met mijn rechter arm gestrekt uit de vagina van mijn moeder.
Done....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Even douchen en eten kan helpen
Ben je een Tukker of een Achterhoeker?
Ik ben er een half jaar geweest, kibbutz en lange tijd Elat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Joodse vrouwen vind ik ook erg mooi.
Grotendeels hysterisch hypocriet kutvolkquote:
Leuke tijd? En vind je joodse vrouwen ook gemiddeld knapper dan anderen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben er een half jaar geweest, kibbutz en lange tijd Elat.
Ja maar vooral die Arabisch lijken, die witte Europeaanse/Amerikaanse zijn stukken minder.. Heb daar ook een grote liefde gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuke tijd? En vind je joodse vrouwen ook gemiddeld knapper dan anderen?
Waarom hypocriet? En hoe komt het tot uiting dat ze verpest zijn door het leger?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Grotendeels hysterisch hypocriet kutvolkMaar leuke tijd gehad en veel vrouwen zijn inderdaad bloedje mooi, maar al snel verpest door het leger.
Ik moest ff lezen hoor. Die zin kan vreemd overkomen. Ik las eerst dat je die Arabische lijken leuk vond.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar vooral die Arabisch lijken, die witte Europeaanse/Amerikaanse zijn stukken minder.. Heb daar ook een grote liefde gehad
Gewoon bikkelhard geworden, ook veel psychische problemen en drugsmisbruik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? En hoe komt het tot uiting dat ze verpest zijn door het leger?
dat die kinderen nog leven zegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
Omg VanFlessa heeft de broodjes laten aanbranden![]()
En dat is dan een moeder die al 18 jaar voor haar kinderen kookt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moest ff lezen hoor. Die zin kan vreemd overkomen. Ik las eerst dat je die Arabische lijken leuk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |