Ja twijfelde even of het niet nep was, tis wel echt super ultra hd uitgeprint lijkt me. Deze wil ik ook eens in het echt zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het iets was en bleek het toch anders te zijn( cryptisch anders spoiler ik )
Waar had je die dino gezien?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja twijfelde even of het niet nep was, tis wel echt super ultra hd uitgeprint lijkt me. Deze wil ik ook eens in het echt zien.
Dragonquote:
oops Dragon ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dragonbij mn oom, je kunt m gewoon uitprinten en plakken zelf!
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
oops Dragon ja.
Dat ga ik niet doenIk heb twee dungeons & dragons draken op mijn boekenkast staan en daar blijft het bij
Papercraft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dragonbij mn oom, je kunt m gewoon uitprinten en plakken zelf!
http://www.hallsofmagic.com/comedymagic/tidbits/dragon.JPG
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
Weekend. En volgende week alleen dinsdag en woensdag werken. Nice!
Ja maar ik ben pas om half 3 vanmiddag in slaap getieft. Kon vanmorgen vroeg niet in slaap komen en ben toen maar van alles gaan doenquote:
Moet je niet eens wat aan je ritme doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik ben pas om half 3 vanmiddag in slaap getieft. Kon vanmorgen vroeg niet in slaap komen en ben toen maar van alles gaan doen
Ook maar ben ook gestopt met bepaalde pillen en dat ga ik nu merkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je niet eens wat aan je ritme doen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Isax, raad eens waar ik was?
[ afbeelding ]
Die zit nu heel ergens anders toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]Was je in de buurt? Had je net zo goed even bij isax langs kunnen gaan!
Wil je nog een kind erbij?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook maar ben ook gestopt met bepaalde pillen en dat ga ik nu merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |