Maar als ze niet bikkelhard waren (mannen en vrouwen) dan bestond Israel niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon bikkelhard geworden, ook veel psychische problemen en drugsmisbruik.
Hypocriet door het zieke geloof wat ze zelfs een ras noemen. Als je geen Joodse moeder hebt ben je al minderwaardig.. Verder zijn velen niet eens gelovig, maar veel religieuze praktijken worden gewoon opgedrongen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? En hoe komt het tot uiting dat ze verpest zijn door het leger?
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Done....
Weet je dat nou nog niet![]()
Let eens een beetje beter op joh!![]()
Achterhoeker...
Maar vanwaar die vraag?
Als je 40+ bent wordt het discutablequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
Even modevraagje: Spijkerbroek afknippen, mag dat weer? Als man zijnde dan he.....
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ah hopen dat nummer met isa in de uitzending komt, is er nu voor![]()
![]()
Duidelijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorry
Je onderschrift en de "oe" en de brommert
ik heb het nog niet gezien geloof ik, maar om mij mag je. misschien wordt je wel trendsetterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
Even modevraagje: Spijkerbroek afknippen, mag dat weer? Als man zijnde dan he.....
Perfect is het nergens. Als ik verplicht zou worden om in het Midden-oosten te leven dan is Israel vele malen leefbaarder dan omringende landen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hypocriet door het zieke geloof wat ze zelfs een ras noemen. Als je geen Joodse moeder hebt ben je al minderwaardig.. Verder zijn velen niet eens gelovig, maar veel religieuze praktijken worden gewoon opgedrongen.
Hoe bedoel je anti-Israel? Tegen de regering? Ik neem aan dat ze niet hun eigen land willen opheffen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook alleen maar met hun geloof schermen om dat land op te eisen. Echter de echt ultra orthodoxe joden zijn zwaar anti Israël.
Nah dat valt ook wel mee hoor, ben toen ook op de Westerlijke Jordaanoever, Jordanie en Egypte geweest, vriendelijk volk.. In Israël wordt je bij de grens al uitgekotst als je niet Joods bent.. Maar gewoon heel tegenstrijdig... het is ook een heel modern land aan de andere kant met veel drugs en party'squote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Perfect is het nergens. Als ik verplicht zou worden om in het Midden-oosten te leven dan is Israel vele malen leefbaarder dan omringende landen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorry
Je onderschrift en de "oe" en de brommert
Ja zeker wel.. In de Thora staat dat ze geen recht hebben op een eigen land hebben ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je anti-Israel? Tegen de regering? Ik neem aan dat ze niet hun eigen land willen opheffen.
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Goedenavond Inodder. Nog niet aan het voetballen?
Hahaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....
[ afbeelding ]
Hogedrukketel daar. Onbegrijpelijke diepgewortelde strijd.quote:
Maar nu noem je 3 dictaturen waar moslimextremisme de kop ingedrukt wordt. Zouden die landen/gebieden ook zo prettig zijn als je alle krachten de vrije loop laat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah dat valt ook wel mee hoor, ben toen ook op de Westerlijke Jordaanoever, Jordanie en Egypte geweest, vriendelijk volk.. In Israël wordt je bij de grens al uitgekotst als je niet Joods bent.. Maar gewoon heel tegenstrijdig... het is ook een heel modern land aan de andere kant met veel drugs en party's
Dat is een beetje vreemd. Maar elke extremisme is een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zeker wel.. In de Thora staat dat ze geen recht hebben op een eigen land hebben ofzo
[ afbeelding ]
nieuwe sponsor van Cambuur?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....
[ afbeelding ]
Maar toch zijn het altijd die orthodoxen die zich fel verzetten als er een nederzetting ontruimd wordt.quote:
Ik ben een dagje met mijn moeder in Amsterdam geweest. Dus, ehh, neen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hahamet biertje in de hand langs de lijn
Alleen als de messias terugkeert zal die het ware paradijs aanwijzen ofzo. Maar je hebt zoveel extremistische stromingen daar.. Leukste zijn de volgers van Rabbi Nachman die vieren de hele dag feest dansend op psychedelische techno. De hele nacht met busjes met grote boxen door de straten. Het geloof is hun drug.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is een beetje vreemd. Maar elke extremisme is een beetje vreemd.
lol moet je eens voor de gaan doen, keppeltje op en dan door Den Haag lopenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou zo inblenden in Israel, met m'n krullen, die gaan prima door voor een jewfro.
Schiet hem er in! Of giet hem er in!quote:
Grappig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen als de messias terugkeert zal die het ware paradijs aanwijzen ofzo. Maar je hebt zoveel extremistische stromingen daar.. Leukste zijn de volgers van Rabbi Nachman die vieren de hele dag feest dansend op psychedelische techno. De hele nacht met busjes met grote boxen door de straten. Het geloof is hun drug.
Je moet er sowieso een keer heen gaan.. ik ben ook al 2 keer terug geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grappig.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
In den haag heb je geen schijn van kans, de immigranten denken dat je joods bent, en de Hagenaars dat je voor Ajax bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol moet je eens voor de gaan doen, keppeltje op en dan door Den Haag lopen
slecht opgevoedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom willen tieners bijna nooit wat voor hun moeder doen?![]()
Maar verwachten wel dat ik alles voor hun doe
tweede nee-fase.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom willen tieners bijna nooit wat voor hun moeder doen?![]()
Maar verwachten wel dat ik alles voor hun doe
lol dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In den haag heb je geen schijn van kans, de immigranten denken dat je joods bent, en de Hagenaars dat je voor Ajax bent.
Nu zou het wel kunnen. Nog niet zo heel lang geleden waren er regelmatig bomaanslagen. Mensen klagen wel over die muur maar sindsdien is het er redelijk veilig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet er sowieso een keer heen gaan.. ik ben ook al 2 keer terug geweest
Hoe ruim moet ik computersoftware benaderen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heeft iemand hier verstand van computersoftware
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hangt er van af wat je probleem is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nintendo heeft daar een bepaald beleid is, en dat is ook logisch, aangezien ze zich al jaren lang voornamelijk richten op families.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Er was eens een goeie pokerspeler op Pokerstars geloof ik, die heette IHateJuice. Op een gegeven moment was hij verplicht zijn screenname te veranderen. Ik weet niet of het racistisch bedoeld was (het was wel een Duitser) want je kan er verschillende betekenissen aangeven. Juice= sap en rake (fee). Juice kan ook een verbastering zijn van you. Of inderdaad jews.
Oh en ik zie dat je vandaag overleeft hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:35 schreef Braindead2000 het volgende:
pfff, net op tijd, ik zie dat de wodka op is, gauw naar de supermarkt.
Oooohquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van Bas dus dat valt mee.
Ranma 1/2 kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Voxs het volgende:
Hier nog amine-liefhebbers? Ik niet per se maar kwam dit tegen.
http://www.openculture.co(...)anime-1917-1931.html
"Hee anime"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Voxs het volgende:
Hier nog amine-liefhebbers? Ik niet per se maar kwam dit tegen.
http://www.openculture.co(...)anime-1917-1931.html
Hmm, misschien geen goed teken dat ik dat allemaal al heb gezienquote:And the form has spawned some clear masterpieces from Katsuhiro Otomo’s Akira to Mamoru Oishii’s Ghost in the Shell to pretty much everything that Hayao Miyazaki has ever done.
dan kies ik voor het laatstequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol moet je eens voor de gaan doen, keppeltje op en dan door Den Haag lopen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hee anime"
"Naww ik dacht dat er anime stond"![]()
*klikt link*
"Toch anime!"
[..]
Hmm, misschien geen goed teken dat ik dat allemaal al heb gezien
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook nietquote:
Dat had ik al gebrobeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook niet
Dat is kut danquote:
Wat is een gif programma?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook niet
Al in de settings gekeken of je browser er aan gekoppeld is?quote:
Het was zo'n emotionele rollercoast. Whehe.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:47 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik vertelde net Inodder dat ik nogal een dromertje ben..veel info opnemen=output is soms nogal warrig
Anime dus.
hihi die man heet Dickquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was zo'n emotionele rollercoast. Whehe.
Vandaag twee boekjes gehaald, omdat 6 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peter F. Hamiltonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was zo'n emotionele rollercoast. Whehe.
Vandaag twee boekjes gehaald, omdat 6 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik er was was net de 2e intifada begonnen, elke dag wel bommen... Maar dan nog is de kans groter dat je daar onder een auto komt. Je hebt natuurlijk wel Iran die elk moment een atoombom erop gooitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nu zou het wel kunnen. Nog niet zo heel lang geleden waren er regelmatig bomaanslagen. Mensen klagen wel over die muur maar sindsdien is het er redelijk veilig.
Ik kan wel screen shot maken maar geen gifje maar oke mischien morgen weerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
soms doet gyazo het nietHeb ik ook wel eens
Ik zou het even afwachten ja, ik krijg dan ook altijd die melding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan wel screen shot maken maar geen gifje maar oke mischien morgen weer
Space opera in het kwadraat met horror en en enquote:
Ik heb nog helemaal niets van de beste man gelezen. We hadden het er een paar nachten geleden over en ik zag hem liggen, dus heb ik hem maar gewoon meegenomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Peter F. Hamilton![]()
![]()
![]()
Al de Night's dawn trilogy gelezen? Dat eerst ook doen hoor!
in het hele Arabische gebied heb je meer kans om om te komen tijdens een auto ongeluk dan een bom aanslag, die gasten nemen tweebaansrotondes met zes autos naast elkaar tegelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen ik er was was net de 2e intifada begonnen, elke dag wel bommen... Maar dan nog is de kans groter dat je daar onder een auto komt. Je hebt natuurlijk wel Iran die elk moment een atoombom erop gooit
Die vent is een icoon! Een respectabel aantal filmklassiekers zijn verfilmingen van zijn boekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets van de beste man gelezen. We hadden het er een paar nachten geleden over en ik zag hem liggen, dus heb ik hem maar gewoon meegenomen.
Films ken ik zeker wel, ben alleen in een vervelende buiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die vent is een icoon! Een respectabel aantal filmklassiekers zijn verfilmingen van zijn boeken
Blade Runner, Total Recall, Minority Report en Paycheck zijn de bekendste.
Hoe komt dat? Door je slaapgebrek?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Films ken ik zeker wel, ben alleen in een vervelende bui![]()
Ja dat wel wel een beetje het thema in die winkel, ze hadden ook vier keer hetzelfde deel van de Foundation reeks liggen van Isaac Asimov, en het was niet het eerste deel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
LeukDit boek is het eerste deel van een nieuwe trilogie, maar speelt zich wel af in de confederation.
Andere boeken gaan er aan voor af. De Night's dawn trilogie heb ik gelezen. The dreaming void heb ik liggen maar nog niet in begonnen. Geen idee of die een beetje goed is.
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Door je slaapgebrek?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat wel wel een beetje het thema in die winkel, ze hadden ook vier keer hetzelfde deel van de Foundation reeks liggen van Isaac Asimov, en het was niet het eerste deel.
Maar eens even rondkijken voor de andere delen eerst dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
LeukDit boek is het eerste deel van een nieuwe trilogie, maar speelt zich wel af in de confederation.
Andere boeken gaan er aan voor af. De Night's dawn trilogie heb ik gelezen. The dreaming void heb ik liggen maar nog niet in begonnen. Geen idee of die een beetje goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze wel los te lezen zijn van elkaar hoor. Want in andere tijden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar eens even rondkijken voor de andere delen eerst dan.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat winkels systematisch, en weken achter elkaar, van veel reeksen het eerste deel niet in huis hebben. Ik heb dat ook vaak bij manga's, zie je een serie die je leuk lijkt, hebben ze alleen drie, vier en zes of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |